Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko seksi vain lasten tekoa varten?

Vierailija
08.08.2025 |

Vai jotain muutakin? 

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biologian ja lajin suvullisen lisääntymisen näkökulmasta kyllä. Sosiaalisesti sillä voi olla muitakin funktioita.

Vierailija
22/33 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olkaa hehelmälliset, lisääntykää ja täyttäkää maa . 

Siis erittäin voimakas lisääntymisviettihän se on, joten parasta olis vaan etsiä se oma puoliso , jonka kanssa sekstailee.  Joillekkin harvoille on suotu kuin naimattomuuden armolahja. Silloin seksiä ei tarvita.   ( esim Matt 19 :5 mies luopukoo isästään ja äidistään ja liittyköön vaimoonsa ja ne kaksi tulevat yhdeksi lihaksi ...

12 on niitä jotka syntymästään äidin kohdusta saakka ovat avioon kelpaamattomia, ja on niitä, jotka...)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Seksi ehkäisyn kanssa on syntiä.

Vierailija
24/33 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Seksi ehkäisyn kanssa on syntiä.

No tuossa mennään jo tulkinnan puolelle. Monille se on kiperä kysymys. Taitaa lestadiolaiset olla tuota mieltä. Eiköhän tuo useassa Raamatun kohdassa selkeästi tuomittu olis, jos se niin olis. 

Vierailija
25/33 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, lapset ovat vain synnin sivutuote.

-Päivi 

Vierailija
26/33 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Päivi 

Mikä tuo mahtaa olla ?

Ps 127:3  Katso,  lapset ovt Herran lahja ..

Vierailija
27/33 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Päivi 

Mikä tuo mahtaa olla ?

Nainen näki nyt, että puun hedelmät olivat hyviä syödä ja että se oli kaunis katsella ja houkutteleva, koska se antoi ymmärrystä. Hän otti siitä hedelmän ja söi ja antoi myös miehelleen, joka oli hänen kanssaan, ja mieskin söi.

Pelkään kuitenkin, että niin kuin käärme kavalasti petti Eevan, teidän mielenne turmeltuu ettekä te enää ole vilpittömiä ja puhtaita suhteessanne Kristukseen.

Joka rakastaa isäänsä tai äitiänsä enemmän kuin minua, ei kelpaa minulle, eikä se, joka rakastaa poikaansa tai tytärtänsä enemmän kuin minua, kelpaa minulle.

Helpompi on kamelin mennä neulansilmästä kuin rikkaan päästä Jumalan valtakuntaan.

Missä on aarteenne, siellä on myös sydämenne.

Jeesus sanoi heille: "Ihmisten edessä te olette olevinanne hurskaita, mutta Jumala tuntee teidän sydämenne. Se, mikä on ihmisten silmissä arvokasta, on Jumalalle iljetys.

Vierailija
28/33 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Päivi 

Mikä tuo mahtaa olla ?

Nainen näki nyt, että puun hedelmät olivat hyviä syödä ja että se oli kaunis katsella ja houkutteleva, koska se antoi ymmärrystä. Hän otti siitä hedelmän ja söi ja antoi myös miehelleen, joka oli hänen kanssaan, ja mieskin söi.

Pelkään kuitenkin, että niin kuin käärme kavalasti petti Eevan, teidän mielenne turmeltuu ettekä te enää ole vilpittömiä ja puhtaita suhteessanne Kristukseen.

Joka rakastaa isäänsä tai äitiänsä enemmän kuin minua, ei kelpaa minulle, eikä se, joka rakastaa poikaansa tai t

Ja mitähän sinä näillä sekalaisilla Raamatun lauseilla yrität sanoa ?

Vierailija
29/33 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1Korinttol 7:36.  ....ei hän syntiä tee; menkööt naimisiin.      

Eli ei avioparin seksi ole syntiä Raamatun mukaan.  Ei silloin rikota Jumalaa vastaan. 

Vierailija
30/33 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Päivi 

Mikä tuo mahtaa olla ?

Joka rakastaa isäänsä tai äitiänsä enemmän kuin minua, ei kelpaa minu

Ja mitähän sinä näillä sekalaisilla Raamatun lauseilla yrität sanoa ?

Sitä, että seksiin pauloihin lankeavat ne, jotka eivät ymmärrä Raamattua.  

Ja häntä seurasi suuri joukko kansaa, myös naisia, jotka valittivat ja itkivät häntä. Niin Jeesus kääntyi heihin ja sanoi: "Jerusalemin tyttäret, älkää minua itkekö, vaan itkekää itseänne ja lapsianne. Sillä katso, päivät tulevat, jolloin sanotaan: 'Autuaita ovat hedelmättömät ja ne kohdut, jotka eivät ole synnyttäneet, ja rinnat, jotka eivät ole imettäneet'. Silloin ruvetaan sanomaan vuorille: 'Langetkaa meidän päällemme', ja kukkuloille: 'Peittäkää meidät'. Sillä jos tämä tehdään tuoreelle puulle, mitä sitten kuivalle tapahtuu?"

Riemuitse, hedelmätön, sinä joka et koskaan synnyttänyt! Huuda riemusta, iloitse, sinä joka et ole synnytyskipuja kokenut! Nyt sinulla, hylätyllä, on enemmän lapsia kuin konsanaan aviovaimolla, sanoo Herra.

Mutta minä sanon teille: jokainen, joka hylkää vaimonsa muun syyn kuin haureuden tähden, ajaa hänet aviorikokseen. Ja aviorikoksen tekee myös se, joka nai miehensä hylkäämän naisen.

Mutta ne, jotka on arvollisiksi nähty pääsemään toiseen maailmaan ja ylösnousemukseen kuolleista, eivät nai eivätkä mene miehelle.

Vierailija
31/33 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa Luuk 22:27.  lapset ja lisääntyminen syntiä ollut, vaan epäusko, kun kansa ei uskonut Herraan. Siksi he ovat kuivia puita. Herra oli tuo tuore puu, jonka kansa hylkäsi. Herra profetoi kansalle tulevista kovista koettelemuksista,   Taivaassa  ei enää ole seksuaalisuutta, koska siellä ei ole kuolemaa .Gal 4:24.   Tämä on kuvainnollista puhetta :........ilotse sinä hedelmätön ....    Lain kautta ei pelastuta, vaan uskon kautta ,oli tuo sanoma.  

Vierailija
32/33 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ruokaileminen vain paskantamista varten?

Vierailija
33/33 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ruokaileminen vain paskantamista varten?

Sinun pitää syödä siksi koska sinun äitisi käskee. Siinä se.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä