Ei seksiä miehen kanssa kolmeen vuoteen
Olen siis naimisissa ja meillä tilanne se, että seksiä ei ole ollut kolmeen vuoteen. Nyt ei enää edes kiinnosta. Onko ok jos petän? Arki sujuu suht ok. Meillä lapsia.
Kommentit (45)
Ymmärsinkö nyt oikein että teillä ei ole ollut seksiä kolmeen vuoteen koska sulla ei ole haluja? Pettämistä kuitenkin suunnittelet eli onko nyt niin että oikeasti sulla on kuitenkin haluja?
Ei ole meilläkään miehen kanssa ollut seksiä yli vuoteen.
Rakkautta ja läheisyyttä on silti paljon. Ollaan ihan onnellisia näin.
N59
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei seksiä, sinua ei kiinnosta ja kysyt onko ok jos petät?
Pitäisikö sinun keskustella asiasta miehesi kanssa ja löytää syy miksi miehesi ei sinua kiinnosta enää. Turhaan yrität keksiä tässä hyvää syytä pettämiselle joka oikeuttaisi siihen.Tiedän kyllä tasan tarkkaan syyn miksi mies ei kiinnosta ja olen sen kertonut hänelle. Tai ne syyt. Olen vinkannut et jos vaikka joskus järjestäisi treffit ja huomioisi minua jollain tapaa niin voisi halut vaikka palata. Jos vähän enemmän panostaisi yhteiseen arkeen, huolehtisi esim raha-asioista (ei tee sitä, vaan jättää nekin minulle), joskus toisi jotain suhteeseen. Kuulisi edes minua kun sanon että en ole tyytyväinen tilanteeseen. Mutta ei. Minun pitäisi vaan haluta ja sitten kaikki olisi hyvin. Hänelle.
Se on jännä miten jotkut ihmiset ajattelee että voivat
Kyllä, näin on. Ne harvat kerrat kun olen ollut ulkona, on aika komeitakin miehiä lähestynyt ja jälkikäteen olen ihan harmitellut että en lähtenyt mukaan. Tuntuu että random jampatkin osaavat olla enemmän läsnä ja huomioida ja muutenkin olla kohteliaita herrasmiehiä. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsinkö nyt oikein että teillä ei ole ollut seksiä kolmeen vuoteen koska sulla ei ole haluja? Pettämistä kuitenkin suunnittelet eli onko nyt niin että oikeasti sulla on kuitenkin haluja?
Minulla on paljon haluja, mutta ei omaa miestäni kohtaan. T. Ap
Sua kuitenkin kiinnostaa ajatus seksistä jonkun ihan random-jampan kanssa? Tämä ei ole kritiikkiä vaan aito kysymys. Sua ei kiinnosta seksi seksin vuoksi miehesi kanssa mutta seksi seksin vuoksi jonkun toisen kanssa kiinnostaa?