Deitit laivalle?
Olin viime viikonloppuna laivalla Turku-Tukholma ja tapasin siellä kivan mimmin. Ollaan viestitelty ja ajattelin ehdottaa hänelle laivadeittejä, kun hän kuulemma tykkää käydä laivalla. Olisiko ihan hölmö ajatus varata piknik-risteily huomiselle? Siinä voisi ottaa vaikka erikoisaamiaisen, eli saisi olla rauhassa juttelemassa ja skumppaa, jne. Laivalla olisi aikaa olla rauhassa yhdessä ja paluumatkalla sitten ala carte -ravintolaan. Pystyisi myös käydä tanssilattiallakin tai vaikka karaokessa. Ja hytti tietysti olisi, johon pääsisi lepäämään ja juttelemaan rauhassa syvällisiäkin. Taxfereestä molemmat voisivat ostaa tuliaisia. Ja molemmat pääsisi taas illaksi kotiin. Voisiko toimia?
Kommentit (3)
Päiväristeilylle hytti? Jos et ole aivan varma, että naises haluaa panna, niin älä ainakaan kerro, että oot semmoisen varannut.
Kiva idea, mutta menkää, vaikka ennemmin Suomenlinnaan päiväreissulle tai sitten esimerkiksi syömään johki kuapungille.
No mieti nyt itse toinenkin kerta, ennen kuin alat kyselemään muilta. Jos on ekat deitit, niin älä nyt hyvä mies ala mitään koko päivän laivamatkaa varaamaan! Menkää laivalle vasta sitten, kun olette jonkin aikaa deittailleet. Ekoilla deiteillä olisi todella huono idea minun mielestäni.