Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Painoin viime vuonna tähän aikaan 104 kiloa ja nyt vaaka näyttää 68!!!!!

Vierailija
03.04.2007 |

Olen niiiiiiin onnellinen ja todella ylpeä itsestäni=D

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvää ja terveellistä elämää sulle :)

t. viime vuonna 85kg ja nyt 70kg, vielä muutama kilo vois lähteä

Vierailija
2/24 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut upeasta saavutuksesta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista ihmistä täytyy kunnioittaa, joka osaa olla noin päättäväinen ja sinnikäs. On varmasti upeaa näytellä itseään nyt maailmalla. Ootko hankkinut kaikki uudet vaatteet? Ja uuden upean kampauksen? Onko suhtautuminen omaan (ja toistenkin) ulkonäköön muuttunut muutoksen myötä?

Minua kiinnostaa välillä näin pinnallisetkin asiat, kun en tunne henkilökohtaisesti ketään vastaavaa saavuttanutta, jotta voisin itse päätellä tai kysellä asioita.

Vierailija
4/24 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse painoin viime vuonna 90 ja tänä vuonna 79, joten sinun lukemistasi olen vielä kaukana mutta perässä tullaan

Vierailija
5/24 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalipainoinen, lihava olin vain muutaman vuoden ja ihanaa kun en ole sitä enää.

Itselläni totisesti on paljon parempi olo, laihdutin häitämme varten ja aion pysyä tälläisenä, ihanaa!!

Odotan innolla kesää kun ei tarvi kulkea säkki päällä, vaan voi käyttää taas kauniita vaatteita:=

Ap

Vierailija
6/24 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä minäkin ensi vuonna... Terv. vielä 104

Vierailija
7/24 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna 84kg NYT 64,5KG IHANAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!

Vierailija
8/24 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin terveellisesti ja syön yhä, herkuttelin vain viikonloppuisin, esim jäätelöllä.

Joka päivä liikuntaa ja niinä päivinä kun en kerennyt pyöräilemään tai lenkille niin tein kotona pilatesta, joka muuten on TOSI tehokasta!!

Kiitos kaikille onnitteluista :) on ihanaa jakaa iloja muiden kanssa!

Ja paljon tsemppiä muillekkin laihduttajille:))

Vierailija
9/24 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveellisestä ruuasta on tullut elämäntapa, eli vältän ylimääräistä rasvaa ja sokeria. Kaikkea syön, mutta kohtuudella ja joskus herkuttelen viikonloppuisin kun oikein tekee mieli.

Hyötyliikuntaa harrastan, eli mahdollisimman paljon kuljen pyörällä tai kävellen ja pilatesta teen edelleen 3 kertaa viikossa.

Ap

Vierailija
10/24 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla joku Pilates-dvd vai oletko käynyt kurssin tai jotain?

Vierailija
11/24 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
12/24 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
13/24 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea saavutus! Kiva lukea tällaisia ' onnistumistarinoita' kun oma taistelu on alkamassa. Nyt 75 ja ensi vuonna....

Vierailija
14/24 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt 62 kg. Vielä viitisen kiloa pois niin avot!

t. hoikkis

Vierailija
15/24 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tahdon kanssa!

Nyt tosin raskaana, mutta hurjan ylipainon vuoksi olen " joutunut" jo nyt opettelemaan terveellisemmät elämäntavat, ja niitä aion sitten enempi laihdutusmielellä jatkaa, kunhan imetykset on hoidettu aikanaan!

Mikä vaan on mahdollista, kun sitä todella haluaa, eikös vaan?:)

Vierailija
16/24 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen viimeinkin saanut viimeisetkin raskauskilot pois pikkaisen vajaassa vuodessa. Heti vauvan syntymän jälkeen painoin 78 kg ja nyt 57 kg. Ihanaa olla hoikka taas!

Vierailija
17/24 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sydäntä lämmittää!

Ap

Vierailija
18/24 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tarkat nimet!? Kiitos!

Vierailija
19/24 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä painoin viime vuonna tähän aikaan 109kg kolmannen lapsen saamisen jälkeen. Nyt painan 82kg ja toivottavasti kesään mennessä saan vielä reilusti kiloja pois. Olen 169cm pitkä ja ennen lapsia painoin noin 65kg. Suurimman määrän olen laihduttanut karppaamalla ja nyt vaihdoin Painonvartijoihin, että saan loput ylimääräiset kilot nopeasti pois.

Vierailija
20/24 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 170 cm pitkä ja painanut aina ennen lapsia 50-58 kg, eli tosi hoikka. neljän lapsen jälkeen painan 82 kg ja aina vaan suunta ylöspäin, vaikka viimeisestä synnytyksestä on jo 3 vuotta.

haluaisin olla taas hoikka itseni, mutta miten tämä laihdutus on mun kohdalla niin armottoman huonoa. en oo tottunut, että joudun katsomaan ruokiani, kun aina " ennenkin" olen pysynyt hoikkana ilman kyttäyksiä. vaan sitä se ikä kai teettää...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan