Cloetta Polly Hopeatoffee karkkipussi K-Supermarketissa jo 4,55 € 180 g - kenellä tällaiseen on varaa?
Prismassakin 3,95 €. Näitä sai jossain vaiheessa irtokarkkihyllystäkin, silloin parhaimmillaan kilohinta 5 € hujakoilla Prismassa.
Jestas kuinka kallista, ja ihmisillä mukamas ostovoima noussut jne. Katin marjat.
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Syökö aikuiset karkkia?
Söisin jos raskisin!
Oishan tuota rahaa ostaa, mutta ei tyhmyyttä.
Kehopositiivisuus vaatii taloudellisia ja terveydellisiä uhrauksia.
Vierailija kirjoitti:
Syökö aikuiset karkkia?
no täh? mä taisin aloittaa karkin syönnin vasta yli 30-vuotiaana.
Minulla. Yhden pussin ostinkin kokeeksi mutta olivat ihan saatanan pahoja, se tavallinen Hopeatoffee on parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Syökö aikuiset karkkia?
Kyseleekö aikuiset tyhmiä?
Siitä tuleekin ummetus. Ei kannata syödä..
Ei ihminen tarvitse mitään hopeatoffeen ainesosia. Joten älä osta sitä. Äläkä etenkään syö sitä.
Itse olen syönyt hopeatoffeeta viimeksi joskus 80-luvulla. Hyvin on pärjätty ilmankin.
Vierailija kirjoitti:
Syökö aikuiset karkkia?
Syö. Olen 66 ja en muista aikuisiältäni sellaista päivää, etten olisi karkkia syönyt.
Ostan nykyään vain irtokarkkeja ja niitäkin vähäisen määrän. Omar-karkit olivat suosikki mutta en todellakaan maksa melkein 4 euroa pussista.
Aikuiset naiset syö karkkia. Ilmankos ovat läskejä.
Söin ennen usein ja paljon karkkia ja keksejä. Nykyhinnoilla todella harvoin. Ei ne niin hyviltä maistu, että maksaisin suklaalevystä tai keksipaketista lähes 5 euroa.
Luulen että Normalissa oli halvempia Pollyja. Liekö tarjous. Polly voisi olla hevosen tai tytön nimi.
Syökö aikuiset karkkia?