Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kevät 07 opiskelijavalintojen valtakunnallinen VAKAVA -koe

03.04.2007 |

Hei,

onko muita jotka ovat lukemassa Kasvatusalan pääsykokeeseen?

Mitä mieltä olette kirjallisen kokeen aineistosta Samalta viivalta?

Entä on ketään joka olisi osallistunut pilotti hankeen valintakokeeseen

2006? Itsellä on hieman vaikeuksia aineiston kanssa. Artikkelien sisällön sisäistäminen tuotaa suuria vaikeuksia ainakin näin toisena lukupäivänä. Lukeminen tapahtuu illalla työpäivän jälkeen ja yleensä

silloin kun lapset ovat nukkumassa.

Kommentit (2)

1/2 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips!

En ole vielä aloittanut lukemista, tänään tulostin aineiston ja luin johdannon. Ainakin sivumäärä on todella vähäinen ja olin ainakin johdannon perusteella ihan luottavainen, että ehkäpä jotain tajuaisin. Se kyllä voi johtua siitä, että suoritin juuri kasvatustieteiden appron, joten keskeiset käsitteet on vielä muistissa. Olen aina ollut todella laiska lukemaan. Mulla lukeminen tapahtuu myös öisin, työpäivän, kotitöiden ja lastenhoidon jälkeen (olen yh). Että saa nähdä tuleeko tästä yrityskerrasta yhtään kummoisempaa kuin edellisestä..

Vierailija
2/2 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kanssa tulostanut materiaalin, mutta en ole vielä käynyt käsiksi luku-urakkaan. Sivuja onneksi tosiaan vain 100. Myös minä joudun lukemaan illalla myöhään ja sitten viikonloppuisin. Katsotaan montako kertaa ehtii aineiston kahlata läpi...

Siitä on lähes 10-vuotta aikaa kun viimeksi olen " tieteellistä" tekstiä lukenut :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän