G: millaset alkkarit jalassa ? Tunnusta mummoutesi:
Kommentit (22)
mummot oli hyviä loppuraskaudessa ja sektion jälkeen kunnes arpea ei enää housun saumat ole hiertäneet
lindexin boksereita... mustia ja valkosia, käyttänyt pelkästään näitä jo useita vuosia... ikää 27
valkoiset rintojen alle nousevat. 33 v
joko josefsoninlta tai ellokselta tilatut hipster alushousut...
loistav keksintö kun on raskaana.... ei rullaannu möykyksi mahan alle :-)) ikää 28
siis sellaiset matalat.
Sloggeja en edes omista. Kaikki pikkarit joko stringeja tai sitten näitä matalalle jääviä, joko pikku lahkeilla tai ilman. Mua ahdistaa kaikki napaan asti nousevat!
Ikää 29v.
Hipstersit on mukavia päällä :)
ikä 44 ja rv 32+6
vähän kuminauhaa tursuaa ja mallikin on kymmenissä pesuissa vähän venähtänyt.
jalassa joka päivä stringit kun en omista muita. Värinä aina sama kuin rintaliviitkin, tänään on valkoiset.
Mies aina nauraa kun mä en voi pitää erivärisiä alkkareita ja rintaliivejä vaikkei niitä kukaan näekään. Esimerkkinä vaikka päivä että olen ollut töissä mustilla alusvaatteilla ja sitten illalla vaihdan valkoisen paidan josta mustat näkyy läpi, niin mun pitää vaihtaa rintaliivien lisäksi alushousutkin :)
ja ihan HIRVEÄN RUMAT sellaiset, varmaan 10 vuotta vanhat ja ihan kulahtaneet, kohta menevät puhki :-) Ei siis mitkään edustusalkkarit, ja unohdin että mulla on tänään neuvola, pitää yrittää piilottaa alkkarit jotenkin sitten mahaa mittailtaessa...
Mulla on käytössä sekalainen sarja marketin mummopöksyistä Lindexin kautta merkkialusvaatteisiin.
ei ole tapana päivän päätteeksi haistella alushousuja joten en tiedä haiseeko se persenaru sitten miten pahalle.
Mukavat päällä ja mieskin tykkää. Vartaloltani olen lihava.
ikää löytyy 25v.
En muuten omista yksiäkään sloggeja, mun mielestä ne on epämukavia, tai ainakin ne perusjutut on, stringit yms. saattais ollakin mukavia...
Pitäisi käydä ostamassa hipster-mallisia pikkuhousuja, alkaa pöksyt rullautumaan ikävästi mahan alle raskauden takia. Jättimäisiä mammahousuja en halua, en ole edellisissäkään raskauksissa niitä kaivannut.
oranssit sloggyt, pieni malli joissa lukee hopealla pyllyssä jotain sellaista että don´t burn your fingers :) ja ikää 33v