Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua huvittaa miten jotkut länsimaissa asuvat ei tajua kuinka hyvin niillä on asiat.

Vierailija
06.08.2025 |

Että silleen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ehkä tiedä muiden elämästä kaikkea sitten. Sama kuin väittäisi että P-Koreassa on asiat niin hyvin.

Vierailija
2/8 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla on omat huolensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän mitkä asiat on ihmiselle arvokkaita. Länsimaissa monet on nykyään todella yksinäisiä, ei perusteta perheitä, seksiä harrastaa vain harvalukuinen joukko, parisuhteet ovat yhä harvinaisempia. Lisäksi yksinäisyys noin muutenkin on aika yleistä.

Kaiken tämän ns. hyvinvoinnin hinta on se, että ihmiset on yksin. Suomessa syntyy nykyään niin vähän vauvoja, että tätä rataa meidän väkilukumme puolittuu hyvin lyhyessä ajassa ja onko Suomea enää olemassa lopulta. Kuka tätä yhteiskuntaa pyörittää, kun ihmisiä ei ole.

Vierailija
4/8 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aineellinen hyvinvointi ei takaa henkistä hyvinvointia.

Vierailija
5/8 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehittyvien maiden ihmiset eivät ymmärrä, miksi rakastamme niin paljon perunoita.

Vierailija
6/8 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos luulette, että olen joku huurupää salaliittohörhö, niin lukekaa vaikka tuo juttu:

Kela ei ole jakanut vielä yhtään tämän vuoden äitiyspakkausta vauvoja syntynyt niin vähän

https://yle.fi/a/74-20176033

Vierailija
7/8 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep siinä vaiheessa kun masennutaan ongelmista jotka johtuu siitä ettei ole varaa johonkin luksukseen, loppuu empatia täältä suunnalta välittömästi

Vierailija
8/8 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ongelmilla on taipumus kasaantua tietyille ihmisille. Itse olen ainakin tosi onneton vaikka Suomessa asunkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi