Miten iso turn off miehelle on jos nainen ei anna koeajaa?
Esim. jos nainen ajattelee, että harrastaa seksiä vain poikaystävän kanssa. Eli pitää olla suhteessa.
Kommentit (29)
Nyt ap kysymys ei oikein avautunut.
Mikä koeajo jos naisella on jo mies? Ajattelitko duudata kaverin muijaaa?
En yleensä postaa videoita mut nyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollenkaan ongelma. Pikemminkin päinvastoin. Jos ilman tutustumista olisi valmis seksiin niin kuinka monen muun kanssa tehnyt samaa jo aiemmin?
Sekö onkin sallittu vain miehille?
Nainenhan tässä tarinassa oli se jolle on tärkeää odottaa parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Miks työ ootte sarkastisia? Mä tarkotin, kun kaksi sinkkua tapaa ja nainen haluaa olla vakituisesti suhteessa sen miehen kanssa ennen kuin suostuu seksiin.
Eihän toi paha ole, sanoo vaan neidille että "Seurustellaan vaan, makkari on tuolla päin"
Todella iso. Homma loppuisi siihen.
Mä ajattelin nuorempana noin. Tapailin miestä ilman seksiä viikkokausia vaikka ne ois halunnu muutakin ja si otin puheeksi että mä haluan seurustella enkä vain seksiä. Ne ei halunnut. Saivat si jatkaa matkaa. Onneks nykyään osaan nauttia seksistä ilman suhdetta ja se vaatii molemminpuolisen koeajon. Mutta kaikilla on oikeus tehdä asiat kuinka haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä ajattelin nuorempana noin. Tapailin miestä ilman seksiä viikkokausia vaikka ne ois halunnu muutakin ja si otin puheeksi että mä haluan seurustella enkä vain seksiä. Ne ei halunnut. Saivat si jatkaa matkaa. Onneks nykyään osaan nauttia seksistä ilman suhdetta ja se vaatii molemminpuolisen koeajon. Mutta kaikilla on oikeus tehdä asiat kuinka haluaa.
'Tutustuminen' ilman seksiä on MAHDOTTOMUUS, koska seksi on suhteessa välttämätön. Jotkut kuitenkin kuvittelevat, että se olisi mahdollista. Yleensä pitkitteleminen johtaa siihen, että mielenkiinto sisareen lopullisesti lopahtaa, jolloin sisar on kulkenut onnensa ohi. Tulee jätetyksi. Mielenmuutos ei tässä vaiheessa enää auta.
On myös jokseenkin kornia, kun heti tapaamisen jälkeen molemmat tyydyttävät itsensä yksinäisyydessä, kun olisi ollut mahdollista herttailla keskenään. Kynis.mi
Vierailija kirjoitti:
En sekaantuisi naiseen joka on tarjoamassa koeajoa kun vasta selvitellään millainen se on.
Sitä on luultavasti just painanut joku paljaalla, ja sä olet jälkiliukkailla.
Eikös näille koeajoissa oleville jälkiliukasnaisille ole jo se oma klubinsa?
Suhdetta eivät etsi vaan pelkkää irtoseksiä missä ryhävalaallakin on oikeus olla ladon ovet auki ja sit itketään ku vakkaria ei löydy ja miehet juoksee karkuun
Entäs toisinpäin. Mies ei anna mutta nainen haluaa. Odottaako nainen?
Tietysti kummankin etu on testata yhteensopivuus. Miksi tuhlata aikaa, energiaa ja rahaa turhaan tapailuun, jos seksi ei sujukaan. Myös tietty määrä kokemusta on suotavaa molemmilla, jos tosissaan suhdetta suunnitellaan. Vakavan suhteen pohjaksi on hyvä bc 5-20.