Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näen säännöllisesti unia exästä ja hänen uudesta naisestaan

Vierailija
05.08.2025 |

Unissa useimmiten mies on sivuhenkilö taustalla ja olen monenlaisissa lämpimissä väleissä uuden naisen kanssa. Unissa minua harmittaa että exä saa olla sen naisen kanssa enkä minä. Olen siis nainen itsekin.

Mistä tämä kertoo, unentulkitsijat?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti miellät naisen itsesi kaltaiseksi, jos kerran tunnelma on hyvä ja asetut ikään kuin hänen puolelleen.

Unen hahmot edustavat usein unennäkijää itseään, hänen asenteitaan ja tunteitaan, joskus muihin ihmisiin projisoituina luonteenpiirteinä ja ominaisuuksina. 

Mutta joskus harvemmin unet voivat myös varoittaa tietyistä ihmisistä. Alitajunta tietää, ettei heihin kannata luottaa.

Vierailija
2/5 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti miellät naisen itsesi kaltaiseksi, jos kerran tunnelma on hyvä ja asetut ikään kuin hänen puolelleen.

Unen hahmot edustavat usein unennäkijää itseään, hänen asenteitaan ja tunteitaan, joskus muihin ihmisiin projisoituina luonteenpiirteinä ja ominaisuuksina. 

Mutta joskus harvemmin unet voivat myös varoittaa tietyistä ihmisistä. Alitajunta tietää, ettei heihin kannata luottaa.

Voisi olla näin, hyvä selitys. Tosielämässä olen mustasukkainen nykyiselle ja ikävöin miestä, toisaalta myös sympatiat on naisen puolella kun joku päivä ehkä joutuu kestämään mieheltä samaa kuin itse aikanaan.

Mutta unissani kaveeraan naisen kanssa ystävinä, jopa molemminpuoliseen flirttiin ja kiinnostukseen saakka ja miestä välttelen, vaikka hän siellä jossain sivussa onkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä tarvitse "tulkita". Alitajuntasi vain työstää tilannettasi.

Vierailija
4/5 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

V*tun h*ora!

Vierailija
5/5 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

V*tun h*ora!

???