Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ERIKOISJOUKOT KAUSI 4 OFFICIAL

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Erikoisjoukot - Iltapulu.fi TV-opas

Vierailija
05.08.2025 |

Neljäs kausi alkaa torstaina 4.9.

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011407348.html

Kommentit (344)

Vierailija
241/344 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä ymmärrä miten kukaan katsoo tätä ja miettii "kyllä mä tähän pystyn" kuten toi yks influensseri. Ei siis kyl tuu pieneen mielenkään että mikään tuolla ois helppoa. Pöyhönen heti pois? Vähän yllättävää. Jos Suuri Seikkailu otti koville niin tömö on miljoona kertaa pahempi. Veikkaan että Poutala pärjää hyvin. Oli jossain urheiluohjelmassa ja vakuutti kyllä.

Samaa veikkaan. Jostain luin, että se juoksee työmatkat, oliko joku 7km suuntaansa, eli vaikka aktiiviurheilu-ura loppui, treenaaminen jatkui.

Mua kans ihmetyttää ne joilla ei ole pätkän vertaa itsetuntemusta. Esimerkiksi minä voin sanoa tältä istumalta, että vaikka olen käynyt intin, harrastanut vuosikausia kamppailulajeja, osallistunut seikkailu-urheilukisoihin ym., niin noista on aikaa, ja nykyään käyn vaan salilla, pyöräilen ja kävelen, niin tuolla en pärjäisi hetkeäkään.

Vierailija
242/344 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yeah mä luulin olevani joku goddamn Rambo mut tiät sä niinku mä olinkin vaan Guitar hero niinku mut sit huomasin ettei mul oo kitaraakaan niin sit mä snaijasin et mä oon vaan pullukkaboy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/344 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa kuka on koulut käynyt ja on vähän sivistystä, ettei joka toinen sana ole v*ttu.

Vierailija
244/344 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ehkä tähän ohjelmaan on haluttu/maksettu näitä heikompikuntoisia jotta mielenkiinto säilyy ja katsojat voivat ivailla niille tai samaistua tms.

Kyllä niitä putoamisia tulee muutenkin kuin perunasäkkejä palkkaamalla. 

Naurattaa hirveästi tuo pottusäkki-termi :DD

Vierailija
245/344 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tais Arttupoika hakea vain julkisuutta yllätys yllätys tällä viikolla ilmestyvälle uudelle kappaleelleen. Kaikki julkisuus on hyvää julkisuutta. 

Artsi on hieman pullava poika, maha pömpöttää.

Vierailija
246/344 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Siell on monta KETÄ ei oo käynyt inttiä." Voi v-u mitä isänmaan toivoja taas 

Vierailija
247/344 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, miksi Danny ei oo tuolla?

Vierailija
248/344 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis hauska jos tonne menis joku kunnon perverssi. Sellanen masokisti, jolla ottaa eteen toi huutaminen ja piehtarointi, ja joka kutsuis Jannea ja Robinia "Mestariksi" tms.

Vierailija
249/344 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höh, miksi Danny ei oo tuolla?

Siksi kun hän on fiksu ja sivistynyt. ei luule itsestään liikoja. ja ikääkin hulppeat 80v. 

Vierailija
250/344 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä olis kiva nähdä Aki Manninen, Eva Wahlström ja sen mies Niklas (nyrkkeilijäpari), hiihtäjistä Mäkäräinen, Pärmäkoski, Pentsinen, ETA-Lari, Hovimuusikko Ilkka, uutisankkuri Kirsi Alm-Siira ja formulatoimittaja Mervi, Jonna Hellgren ja vaikka ketä muita mielenkiintoisia. Jokos Niemisen Toni oli? Peltsi? Ei? 

Vierailija
251/344 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä olis kiva nähdä Aki Manninen, Eva Wahlström ja sen mies Niklas (nyrkkeilijäpari), hiihtäjistä Mäkäräinen, Pärmäkoski, Pentsinen, ETA-Lari, Hovimuusikko Ilkka, uutisankkuri Kirsi Alm-Siira ja formulatoimittaja Mervi, Jonna Hellgren ja vaikka ketä muita mielenkiintoisia. Jokos Niemisen Toni oli? Peltsi? Ei? 

Vapullakin olis kohta enemmän aikaa, Leppilampi siihen kyytiin ja Larmit. Nannat ja Martinat. Mietaakin olis voinut olla nuorempana kova pala. Ja sitten joku näistä Duudsoneista!

Vierailija
252/344 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Te ootte ensimmäinen porukka KETÄ on ajoissa." 

Make Turkku Great Again

Vierailija
253/344 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vapullakin olis kohta enemmän aikaa, Leppilampi siihen kyytiin ja Larmit. Nannat ja Martinat. Mietaakin olis voinut olla nuorempana kova pala. Ja sitten joku näistä Duudsoneista!

Lisätään laulaja Abreu ja ex-lumilautailija Heiskari, alppitähdet Tanja Poutiainen ja Kalle Palander. 

Vierailija
254/344 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Te ootte ensimmäinen porukka KETÄ on ajoissa." 

Make Turkku Great Again

Suomenkielen rais kausta. Ällö ketä. Pitäisi sanoa: Siellä on monta, ketkä eivät ole käyneet inttiä. Ja: Te olette ensimmäinen porukka, ketkä ovat ajoissa.

Vierailija
255/344 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin:

a) että kilpailijat olisi tavikisa

b) että turha machoilu ja kouluttajien turha keljuilu jäisi pois

c) että leiri olisi 30 vuorokauden mittainen 

Tuossa kehitysideoita.

Vierailija
256/344 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivoisin:

a) että kilpailijat olisi tavikisa

b) että turha machoilu ja kouluttajien turha keljuilu jäisi pois

c) että leiri olisi 30 vuorokauden mittainen 

Tuossa kehitysideoita.

Typo: siis olisivat taviksia.

Vierailija
257/344 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

PT:t ei tässä ole pärjänneet. 

Vierailija
258/344 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manninen ei pärjäis tuolla hetkeäkään. Tuolla kun ei riitä, että on tekevinään ja olevinaan kaikkien urheilulajien mestari. Eikä kestäis pääkään, jos nyt mietitään, että miten se hajoili jo temppariaikaan Janitalle. 

Vierailija
259/344 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisätään laulaja Abreu ja ex-lumilautailija Heiskari, alppitähdet Tanja Poutiainen ja Kalle Palander. 

Eiköhän ala ikä tulemaan vastaan aika monella näistä jotka tässä ehdotettu. enkä usko että on turhia luuloja itsestä tällä porukalla. on päästään terveitä tosin mikä tuolla kyllä isoin vaade. Kaisa Mäkäräinen voisi oikeasti olla aika kova. on huikeessa kondiksessa edelleen ja tykkää haastaa itseään

Vierailija
260/344 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Archie Bunker onneksi jo lähti. Perhe on pahin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan