Voinko antaa muovipussin lapselle repuksi? Ei viitsi haaskata rahaa reppuun
Kalliita olivat kaikki mitä kävin katsomassa, eikö se ole sama jos muovipussia käyttää reppuna? Meneehän se hyvin pyörän sarvessa.
Kommentit (74)
Mä ostin merkki repun kirpparilta lapselle. Maksoin siitä 5e. Eskarissa se sitä käytti ekan kerran. Kohta menee ysille ja vielä haluaa pitää samaa reppua. Joka vuosi olen kysynyt haluaako uuden, ei halua.
Kävitkös kirpputorilla, kierrätyskeskuksessa?
Muovipussi on edullinen ja muodikas koululaukku. Olen huomannut monien yläastelaisten käyttävän muovikassia koululaukkuna, joten sen on pakko olla hyvä ja trendaava.
Mikä tulee olemaan muovikassien hinta jos yksi kestää ehkä vähän toista viikkoa?
Vierailija kirjoitti:
Mä ostin merkki repun kirpparilta lapselle. Maksoin siitä 5e. Eskarissa se sitä käytti ekan kerran. Kohta menee ysille ja vielä haluaa pitää samaa reppua. Joka vuosi olen kysynyt haluaako uuden, ei halua.
Ihana.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tulee olemaan muovikassien hinta jos yksi kestää ehkä vähän toista viikkoa?
On se nyt alkuun paljon halvempi, ei kerralla tarvitse niin paljoa maksaa. Ja saa ne kestämään paljon pitempäänkin jos vaikka käärii ne kirjat johonkin paitaan, niin ne kovat reunat ei tee reikiä. Ja kyllähän pienen reiän saa paikattua teipillä. Ap
Varmaan muovipussin ostit siideriostostesi vuoksi?
Alkon muovipusseja sulla lojuu siellä?
Vierailija kirjoitti:
Kävitkös kirpputorilla, kierrätyskeskuksessa?
Eivät myy käytettyjä muovikasseja. Kävin kysymässä.
t.ap
Kestokassi ennemmin, se olisi ekoteko.
Kirjota siihen muovikassin kylkeen Adidas
Siwan pussi ja sinne kirjojen sekaan parit lasiset vesipullot nii ai että<3
0000000000000000000000000000/17.5
Ei voi, jos et halua leimata lasta luuseriksi.
Ysärillä yläasteen kovispojat kanto kirjoja muovipussissa.
Vierailija kirjoitti:
Ysärillä yläasteen kovispojat kanto kirjoja muovipussissa.
Köyhän oli pakko olla kovis! Pienen paikkakunnan sossuperheen veljekset kulki nuhjuisissa vaatteissa, rikkinäisissä lenkkareissa tukka sekaisin. Heitä ei kukaan kiusannut koska olivat kovia tappelemaan ja löivät heti turpaan jos joku huusi jotain.
S-ryhmän vihreä kestokassi. Tämä ei ole kestokassi, tämä on koulukiusatun kivinen polku läpi elämän.
Vierailija kirjoitti:
Koulupäiviä on vuodessa noin 190. Jos muovikassi kestäisi käytössä sanotaan 10 koulupäivää ja muovikassi maksaa 0,20€ niin kustannus olisi noin 3,80€/lukuvuosi. Jos tällä mennään koko peruskoulu, niin muovikassikustannus on 34,20€ olettaen, että muovipussien hinta ei nouse.
Yhteen aikaan oli noloa käyttää reppua, muovikassissa tai vyöllä sidottuna kannettiin koulukirjat.
Jos asuu tietynlaisilla alueilla, ei kannata kovin arvokasta reppua ostaa.
Mikä olikaan se järjestö, jonka kautta on hankittu reppuja koululaisille?