Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Olen sinkku koska olen raitis"

Vierailija
04.08.2025 |

Tuttuni, keski-ikäinen sinkkunainen, väittää olevansa sinkku koska ei halua käyttää alkoholia ja on ujo. Hän ei koskaan uskaltanut tutustua miehiin kun sen takia olisi pitänyt mennä bileisiin tai baariin eikä pystynyt olemaan siellä selvinpäin. Muihin tapaamispaikkoihin ei uskaltanut mennä myöskään selvänä. Hän on sinkku mutta ei ole siitä moksiskaan koska pitää raittiutta niin hyvänä asiana itsessään. 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raittius on hyvä asia. Nykyään on alkoholittomia viinejä, auttaako ne niin, että menojalka läksisi liikkeelle. Entä tanssikurssit? Jos osaa vaikka tanssia hyvin niin sekin voisi olla plussaa baareissa.

Vierailija
2/3 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei halua raitista miestä. Aina pitää olla joku viinaa kittaava pettäjä miesjonka naist haluaa. En ole baareissa käynyt 20 vuoteen itsekkään. Ei naiset lähde treffeille jos mies ei juo alkoholia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei halua raitista miestä. Aina pitää olla joku viinaa kittaava pettäjä miesjonka naist haluaa. En ole baareissa käynyt 20 vuoteen itsekkään. Ei naiset lähde treffeille jos mies ei juo alkoholia.

Yli kolmeenkymmeneen vuoteen en ole kohdannut naista, joka ei haluaisi ratista miestä. Kolmekymmentä vuotta sitten miehen alkoholin käyttö ei haitannut niin paljon kuin tänä päivänä.

Jos sinä kohtaat naisia, jotka viihtyvät vain alkoholia käyttävän miehen kanssa, etsit vääristä paikoista. Tosin ei minulla ole vastausta mistä pitäisi etsiä.

Oletko ihan varma, että itse raittiina haluat juopon naisen?