Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitteko naiset selittää että miksi varatut miehet kelpaa ja kiinnostaa, mutta vapaat ei?

Vierailija
04.08.2025 |

Miksi naiset toimivat näin? Aina kun olen suhteessa, niin kaikki naiset yrittää. Sinkkuna on kuin aavikolla olisi.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena voin kertoa, että kun olen ollut sinkkuna esimerkiksi aikoinaan ravintolassa, niin tosiaan olin joskus kuin ilmaa. Sitten kun olinkin jonkun miehen kanssa tai joku mies alkoi tanssittaa useimmin niin eivätkös muutkin miehet alkaneet pörrätä kuin herhiläiset. Joku kumma siinä on. Onkohan itse jotenkin rennompi kun on seuraa. 

Vierailija
22/41 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varatut ei ole mitään katkeria incelejä vaan uhkuvat itsevarmuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaat miehet kärsivät peräsuolen laskeumasta. Siksi ovat sinkkuja.

Vierailija
24/41 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen logiikka: jos joku on sinkku ja vapaa, niin siinä täytyy olla jotakin vikaa.

Vierailija
25/41 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ovat typeriä ja itsekkäitä.

Vierailija
26/41 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rekrytoisitko itse työttömän vai sellaisen, joka jo hoitaa vastaavaa tehtävää?

No sen työttömän tietysti. Sillä toisella on jo työpaikka ja palkka, ja lisäksi työnantaja joka tarvitsee häntä. Ihmekös suomi on näin paska maa jos ajattelu on tasoa, että varastetaan mieluummin naapurin auto kuin ostetaan oma.

Vierailija
27/41 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät he kiinnosta panomielessä. Varatuille on mukava jutella sillä heistä tietää, että eivät ala siittämään jos on ystävällinen. Jos sinkkumiehelle on ystävällinen hän vetää pilinsä esiin.

Se että sinä haluat panna jokaista naista joka ontai ei ole sinulle ystävällinen, ei tarkoita sitä että heistä edes 0,01% haluaisi panna sinua. Ystävällisyys on vaan mukava asia. 

Miesten elämä kyllä kuulostaa oikeasti helvetiltä kun jokainen nainen on heille vaan siitoskohde. Hymy = kutsu parittelemaan. Surullista ja säälittävää.

Justhan se sano, et varatut ei ala.

Vierailija
28/41 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena voin kertoa, että kun olen ollut sinkkuna esimerkiksi aikoinaan ravintolassa, niin tosiaan olin joskus kuin ilmaa. Sitten kun olinkin jonkun miehen kanssa tai joku mies alkoi tanssittaa useimmin niin eivätkös muutkin miehet alkaneet pörrätä kuin herhiläiset. Joku kumma siinä on. Onkohan itse jotenkin rennompi kun on seuraa. 

Se kyllä nimenomaan ei mee noin, tai ne miehet on halunnu tapella

Vierailija
29/41 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät he kiinnosta panomielessä. Varatuille on mukava jutella sillä heistä tietää, että eivät ala siittämään jos on ystävällinen. Jos sinkkumiehelle on ystävällinen hän vetää pilinsä esiin.

Se että sinä haluat panna jokaista naista joka ontai ei ole sinulle ystävällinen, ei tarkoita sitä että heistä edes 0,01% haluaisi panna sinua. Ystävällisyys on vaan mukava asia. 

Miesten elämä kyllä kuulostaa oikeasti helvetiltä kun jokainen nainen on heille vaan siitoskohde. Hymy = kutsu parittelemaan. Surullista ja säälittävää.

Justhan se sano, et varatut ei ala.

Niin, mutta se varattu mies ajattelee silti pelkkää parittelua. Sitähän tämäkin aloitus on. Naiset uskaltavat rentoutua seurassasi koska kuvittelevat, ettet vedä piliäsi esiin, mutta niin vaan mielessä on ekana se pili ja siittäminen siitä huolimatta.

Vierailija
30/41 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu mies osoittaa, että kelpaa jollekin toiselle naiselle vakavaan suhteeseen, eli hänessä on ainakin jotain potentiaalia ja siksi monia sinkkuja kiinnostavampi.

Ei siinä mitään sen kummempaa logiikkaa ole, eikä tietysti kaikki naiset varattujen perässä ole.

Vierailija
31/41 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin voi olla kyseessä myös vain narsistinen itsensä testaus. Halutaan kokeilla voittaako oma viehätysvoima suhteessa olevan miehen vaimon/avokin.

Eli ei välttämättä edes haluta sitä miestä pettämisen jälkeen ainakaan pitkään suhteeseen, kunhan nostetaan omaa itsetuntoa, mitään piittaamatta toisen suhteen rikkomisesta. 

Pettämisessä on aina kolme osapuolta: Se joka pettää, se jonka kanssa petetään ja se joka tulee petetyksi. Vain viimeinen voi olla syytön tilanteeseen ja usein onkin, mutta joskus harvoin kaikki kolme ovat syyllisiä.

Vierailija
32/41 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha totuus: tiedät olevasi kaunis, jos joku yrittää miestäsi. Uskoo itsekin olevansa kaunis, jos onnistuu. Ei miehen ominaisuuksilla siinä tilanteessa ole väliä. 

Vierailija
33/41 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valta. Jos saan pöllittyä varatun toiselta naiselta niin oon silloin parempi, halutumpi ja kauniimpi kun tuo nainen. 

T: Liisa

Vierailija
34/41 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen logiikka: jos joku on sinkku ja vapaa, niin siinä täytyy olla jotakin vikaa.

Ja jos auton takapyörät sutii liukkaalla niin hiekkaa pitää laittaa etupyörien alle, takapyörät kun jo pyörii.

Siihen malliinhan se naisen ajattelu menee.

Vierailija
35/41 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

EIVÄT KIINNOSTA.

Varatuille voi jutella ja olla NORMAALIN YSTÄVÄLLINEN koska eivät yritä välittömästi siittää naista.

Mutta kuten sinunkin aloituksestasi huomaa, tämä on vain alkeellista itsehillintää ja ajattelet koko ajan sitä siittämistä.

Tästä syystä en enää puhu miehille ollenkaan.

Vierailija
36/41 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostavilla vapailla ei ole aikomustakaan pariutua. Vaatimukset on ylipäätään katossa.

Vierailija
37/41 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadukas nainen ei jahtaa varattuja ja pilaa toisten naisten elämiä. Laatu kysymys siis ihmis suhteissa. Sinkkuja on miljoonia niin miks tyytyä varattuun...

Vierailija
38/41 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos molemmat hakee niin pätevämmän ja sopivamman tietty.

Vierailija
39/41 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin parisuhteessa niin ottajia olisi ollut. Nyt sinkkuna jo 5 vuotta ja hiljaista on ollut. Omalla kohdallani tuo oli ainakin selvästi sitä, että varattua on "turvallista" vokotella. Se ei luultavasti kuitenkaan lähde mihinkään ja ei ainakaan eroa. Sinkusta saa luultavasti vain painolastin, josta ei pääse millään eroon. 

N.49

Vierailija
40/41 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sen työttömän tietysti. Sillä toisella on jo työpaikka ja palkka, ja lisäksi työnantaja joka tarvitsee häntä. Ihmekös suomi on näin paska maa jos ajattelu on tasoa, että varastetaan mieluummin naapurin auto kuin ostetaan oma.

Kateus on osallisena aina kaikessa. Tiedän tapauksen jossa 2 firmaa kilpailee yhdestä työntekijästä. Työntekijä pomppaa välillä toiseen ja kuitenkin oli taas tervetullut toiseen firmaan kun alkoi tympiä. Tätä on jatkunut vuosia. Ulkopuolisen silmin se on todella outoa.