Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitteko naiset selittää että miksi varatut miehet kelpaa ja kiinnostaa, mutta vapaat ei?

Vierailija
04.08.2025 |

Miksi naiset toimivat näin? Aina kun olen suhteessa, niin kaikki naiset yrittää. Sinkkuna on kuin aavikolla olisi.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varatut ei jää roikkumaan.

Vierailija
2/41 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on jännämiehiä senkin tossukka :3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olepa nyt jo hiljaa 🤦

Vierailija
4/41 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urbaani legenda. Ei ihmiset todellisuudessa tuollaista draamaa halua elämäänsä, vaikka jotkut haksahtaakin. 

Vierailija
5/41 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, naisista joku viisi prosenttia iskee varattuja ja sinä uliset nyt heiltä vastauksia luullen harhaisesti että kaikki naiset tekee sitä?

Ehkä yksi syy miksi varatut kiinnostaa noita viittä prosenttia on se, että he tietävät varattujen ymmärtävän että naiset ovat erilaisia. Sinulle ei vielä ole kehittynyt sitä ymmärrystä.

Vierailija
6/41 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ajattelee laatutakuu?

Jotkut taas mittaa omaa tasoaan katsomalla millainen nyxä miehellä on?

Vierailija
7/41 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No haluaisitko sellaisen joka näin toimii? Minä en koskisi 

Vierailija
8/41 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta.

Itseasiassa yksi vapaassa suhteessa elävä kinuaa sen haaremiin mutta ei kiinnosta vaikka lupa oiskin.

Vierailija
9/41 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulet että ne yrittää. Suurinosa ei todellakaan yritä. Ne pitää sinua neutraalina, kuin homomiehenä. Yrittöjillä on heikko itsetunto ja kuvittelevat voittavansa jotain kun mies pettää. Sitten suhteessa joutuukin pelkäämään olevansa seuraava uhri, hah hah

Vierailija
10/41 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulet

Vierailija
11/41 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ollut ihastunut varattuun saati yrittänyt semmoista. Miehet jotka pokailee vaikka on nainen kotona ovat oksettava ja oon aina kysässyt sen naisen numeroo. Kummasti hiljenevät.

Vierailija
12/41 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaate on sama kuin työttömien valitsemisessa palkkatyöhön, ensisijaisesti otetaan jo töissä oleva, toinen vaihtoehto on jättää paikka täyttämättä ja viimeinen vaihtoehto on työttömän palkkaus.

Vierailija
13/41 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

paras selitys mitä olen kuullut -> kuulemma ei semmosta voi ottaa joka ei ole kelvannut kellekkään muullekkaan .... just joo .... no eihän hän ole itsekään kelvannu kelleen niin miks hänet pitäsi ottaa tuolla perusteella

Vierailija
14/41 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen mies on todella seksikäs joka keskittyy vaan omaan puolisoon. Ja tuo ei oo kyllä totta et varatut ei jää roikkumaan, osa näistä voi olla todella stalkkereita yms pers.häiriöisiä ketkä keskittää elämänsä vain ja ainoastaan varatun perässä roikkumiseen. 

Vierailija
15/41 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kuule sukupuolikysymys tämä, ihmiset on yksilöitä, jotkut naiset kiinnostuu ja jotkut ei. Sama asia miehissä. Oletko koskaan miettinyt asiaa toisteppäin? Miksi miehet kiinnostuu varatuista naisista?

Vierailija
16/41 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea selittää koska minua ei varatut kiinnosta pätkääkään, eikä vapaat, olen naimisissa. Kun en ollut naimisissa ei kiinnostaneet varatut pätkääkään.

Minua taasen vapaat ja varatut miehet pokailee tämän tästä, vaikka olen naimisissa ja sormus sormessa.

Vierailija
17/41 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekrytoisitko itse työttömän vai sellaisen, joka jo hoitaa vastaavaa tehtävää?

Vierailija
18/41 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettaa varatut miehet, jotka lähentelevät. Sikoja. Ei kyllä kiinnosta vapaatkaan. Itsekseen ihana rauha.

Vierailija
19/41 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät he kiinnosta panomielessä. Varatuille on mukava jutella sillä heistä tietää, että eivät ala siittämään jos on ystävällinen. Jos sinkkumiehelle on ystävällinen hän vetää pilinsä esiin.

Se että sinä haluat panna jokaista naista joka ontai ei ole sinulle ystävällinen, ei tarkoita sitä että heistä edes 0,01% haluaisi panna sinua. Ystävällisyys on vaan mukava asia. 

Vierailija
20/41 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät he kiinnosta panomielessä. Varatuille on mukava jutella sillä heistä tietää, että eivät ala siittämään jos on ystävällinen. Jos sinkkumiehelle on ystävällinen hän vetää pilinsä esiin.

Se että sinä haluat panna jokaista naista joka ontai ei ole sinulle ystävällinen, ei tarkoita sitä että heistä edes 0,01% haluaisi panna sinua. Ystävällisyys on vaan mukava asia. 

Miesten elämä kyllä kuulostaa oikeasti helvetiltä kun jokainen nainen on heille vaan siitoskohde. Hymy = kutsu parittelemaan. Surullista ja säälittävää.