Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder-mies alkoi nirsoilla ravintolan valinnassa (älä avaa ketjua, jos otsikko ärsyttää)

Vierailija
04.08.2025 |

*ÄLÄ LUE ETEENPÄIN JOS PELKKÄ OTSIKKO ÄRSYTTÄÄ SINUA*

Mitäs tähän sanotte:

Tutustuin TInderissä nelikymppiseen sosiaalialalla työskentelevään mukavaan mieheen. Hän itse vihjaisi, että olisi kiva tavata joku päivä. Päätin sitten kutsua hänet treffeille ja kirjoitin, että haluaisin viedä hänet syömään johonkin ravintolaan ja että minä voin tarjota. Ehdotin, että käytäisiinkö syömässä joko Pancho Villassa tai Via Tribunalissa (=napolilainen pizzeriaketju, jos joku ei tiedä). Tähän mies vastasi sillai reteesti: "No Pancho Villaan en ainakaan tässä elämässä ajatellut mennä ja se Via Tribunalikin on ihan siinä ja hilkulla, että viitsiikö sinne mennä uudelleen". Minulle tuli tuosta tokaisusta jotenkin huono fiilis, kun hän tuolla tavalla tyrmäsi ehdotukseni, eikä edes tehnyt vastaehdotusta. Mitä vikaa muka noissa ehdotuksissani oli? Ehdotin noita kahta paikkaa siksi, koska niissä on hyvä ja kohtuuhintainen ruoka. Tulee mieleen, että olisiko hän halunnut minun vievän hänet sylmään johonkin kalliiseen ravintolaan? Hän kuitenkin tiesi, että minä olen päivätyössä käyvä sairaanhoitaja, niin olisi siitäkin voinut päätellä, että ei minulla ole varaa tarjota tuntemattomalle miehelle 50-60€ illallisia. Tai mikäli hän ehdottomasti haluaa johokni hienoon ravintolaan, niin mielestäni hän voisi tuolloin itse sitä ehdottaa ja myös luvata, että hän voi maksaa omat safkansa ja myös tarjota minulle.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja vaikuttaa rivien välistä luettuna todella vaikealta persoonalta. Miehen kannattaa kaasuttaa lujaa vauhtia kohti auringonlaskua taakseen katsomatta.

Onhan se ap vaikea persoona, kun pitää tätä samaa tarinaa spämmiä palstalle uudestaan ja uudetaan.

Vierailija
22/30 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on kyllä muutama asia, jota en ymmärrä.

Miksi ihmeessä olet menossa syömään ihmisen kanssa, jota et ole ikinä tavannut? Voisittehan tavata ulkona esim.kävelyn merkeissä ja siitä on sitten helppo lähteä pois, jos ei seura miellytä.

Ja lisäksi: Miksi ihmeessä olet tarjoamassa tuntemattomalle henkilölle aterian? Anteeksi vaan, mutta tulee vähän epätoivoinen kuva sinusta, että lahjot miehen mukaan treffeille, kun häntä ei muuten kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua.

Vierailija
24/30 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tarkoitti tuolla vihjeellään, että sinä kutsuisit hänet kotiisi. Mies haluaa tulla ja mennä kahta kättä heittäen, kun sinä siivoat ja sisustat teille paikan ja keität vielä kahvitkin seksin jälkeen. Tapaaminen ravintolassa on miehelle aivan liian vaivalloista. Mies lienee varattu eikä senkään puolesta voi esiintyä kanssasi julkisella paikalla.

Vierailija
25/30 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalialalla ja hienohelma eli hinttapuli vassu, meinasitko päästä sen friendzonelle vai vanhemmille esiteltäväksi kulissinaisystäväksi?

Vierailija
26/30 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nainen kutsuu miehen treffeille ja aikoo tarjota? Ekalla tapaamisella?

Vierailija
27/30 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kuuluisa Tinder-mies.

Vierailija
28/30 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
29/30 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai niin, vai niin.

Vierailija
30/30 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas. Tämä sama miehen tekemä renkutus. Kamala sentään, kun nainen ei lähtenyt noihin paikkoihin. Sinä, et kiinnostanut häntä tarpeeksi. Pääse jo yli siitä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi