Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Flowstrike itkee Googlesta - Käyttää itse Googlen alustaa ilmoittautumisten keräämiseksi

Vierailija
04.08.2025 |

Flowstrike itkee hipsterifestarin omistusrakenteesta ja myös Googlesta:  "Flow Festival is also in partnership with companies that benefit from and are in support of Israels apartheid regime, such as Google." [1]

MUTTA sama taho käyttää Googlen alustaa liittymisilmoitusten keräämiseen :D 

"This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply." [2]

Miten monikyvyttömiä nämä natisijat oikein ovat?! 

---

HS:

Lisäksi Flowta on kritisoitu sen valitsemista yhteistyökumppaneista. Tänä vuonna yhtenä yhteistyökumppanina on esimerkiksi Google, joka on myynyt Israelin armeijalle tekoälytyökaluja Gazan sodan aikana. Sosiaalisessa mediassa Flowhun kohdistunutta kritiikkiä on johtanut Flow Strike-niminen kampanja.

----

[1] https://flowstrike.info/

[2] https://flowstrike.info/liity

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Älkää tehkö kuten minä, vaan kuten Minä sanon."

-- n. kaikki aktivistit ikinä

Vierailija
2/5 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas kun palestiinalaisten hirveästä  nat zismista ei puhuta eikä se häiritse pätkääkään. Sehän on se pohjimmainen syy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neverheard "artistit" kitisee jostain festarista ja toivoo että nimi jää edes jonkun mieleen ennen kuin artistinura lakkaa ja tilalle tulee toinen yhtä turha klooniartisti. 

Vierailija
4/5 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on palepropaganda sulkenut kuplaansa mölyisimmät viihteen tekijät. Yhteinen asia juutalaisviha.  Jos ne sitten torjuu paljain käsin Venäjän ohjuksia. 

Vierailija
5/5 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin on palepropaganda sulkenut kuplaansa mölyisimmät viihteen tekijät. Yhteinen asia juutalaisviha.  Jos ne sitten torjuu paljain käsin Venäjän ohjuksia. 

Rauhanohjuksethan otetaan avosylin vastaan kuin Isä Putlerin kuuma kaste naamalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi