Todella moni varattu nainen on valmis pettämään
Todella moni varattu nainen on valmis pettämään miestään.
Tosi moni varattu nainen hakee muiden miesten huomiota ja on valmis pettämään miestään heti kun tulee tilaisuus.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Samaa tekee miehet. Miehet ja naiset.Mutta kuinka moni pettää jos puoliso ja liitto on hyvä ja sellainen kun pitäis. Kuinka moni pettää vaikka kaikki on hyvin. Ihan vaan ihailua saadakseen. Toivottavasti ei kovin moni. Itse olin 16 vuotta täysin uskollinen enkä lähtenyt pettää kaikesta huolimatta. Vaikka kotona seksi oli mitä oli ja harvassa. Mutta olin aina sitä vastaan joten en suostunut vaikka säännöllisesti tuli tilaisuus. Sitten kotona tilanteet huononi pitkäksi aikaa lisää ja lopulta yks mies sai menee rajan yli. Pitkästä aikaa tunsin jotain ja nautin seksistä ja joku halusi mua. Niin katumus meni äkkiä ohi.
Naisista tässä on puhe
Kun nainen pettää, on ukolla joko liian löysä tai pieni kulli tai on innoton. Silloin pitää hankkia vaimolle luotettava panokaveri ettei tarvitse pettää. Paras on frigidin vaimon uskollinen mies, esim. vaikka pappi. Kaikki voittavat.
Vierailija kirjoitti:
Lähde?
Luonnossa on lähteitä mistä voi juoda vettä.
Hassua tässä on se, että kirkosta erottu roppakaupalla ka sitten pettäminen ei olekkaan jees, vaikka kristillisyys ei olekkaan hyväksyttävää.
Saatanan kaksinaismoralistit!
Meillä ei petetä kumpikaan. Jos tulee ihan outo pokaaja, siis ei tuttava, työkaveri tms., niin kimppuun vaan kunhan terveys ja ehkäisy on kunnossa. Tämä ei ole pettämistä vaan luvallista kokemusten keräämistä ja seksitaitojen kartuttamista. Minä taidan olla vähän ukkoani parempi iskijä, mutta hän ei ole kateellinen.
Vierailija kirjoitti:
Samaa tekee miehet. Miehet ja naiset.Mutta kuinka moni pettää jos puoliso ja liitto on hyvä ja sellainen kun pitäis. Kuinka moni pettää vaikka kaikki on hyvin. Ihan vaan ihailua saadakseen. Toivottavasti ei kovin moni. Itse olin 16 vuotta täysin uskollinen enkä lähtenyt pettää kaikesta huolimatta. Vaikka kotona seksi oli mitä oli ja harvassa. Mutta olin aina sitä vastaan joten en suostunut vaikka säännöllisesti tuli tilaisuus. Sitten kotona tilanteet huononi pitkäksi aikaa lisää ja lopulta yks mies sai menee rajan yli. Pitkästä aikaa tunsin jotain ja nautin seksistä ja joku halusi mua. Niin katumus meni äkkiä ohi.
Eli toisin sanoen todistit vain APn oikeaksi tässä asiassa sinun osaltasi. Aina löytyy jokin tekosyy jos haluaa pettää mutta todellisuudessa se on väärin vaikka kuinka koittaisit itsellesi sepitellä että tulisi parempi olo.
Vierailija kirjoitti:
Hassua tässä on se, että kirkosta erottu roppakaupalla ka sitten pettäminen ei olekkaan jees, vaikka kristillisyys ei olekkaan hyväksyttävää.
Saatanan kaksinaismoralistit!
Ei pettämisen moralisuus liity mitenkään kristinuskoon paitsi kristittyjen osalta.