Voiko kahvista tulla sellainen tärinä olo??
Join äsken kahvia ja lähdin kävelemään niin tuli tosi ärsyttävä tärinäolo??!
Kommentit (32)
Miksi ihmiset juovat kahvia, jos siitä tulee tärinäolo? Ilmankin pärjää.
Itse en syö mämmiä, koska vatsa menee siitä kuralle. Ei ole pakko.
Vierailija kirjoitti:
Minä jouduin jättämään kahvin kokonaan pois nelikymppisenä, kun siitä alkoi tulla aina huono olo. Päässä heitti ja raajat tuntui epävakailta, ihan kuin olisi ollut vähän humalassa.
Työpaikan kahvi on juuri tuollaista. Ei kaikissa työpaikoissa kumminkaan ole ollut..
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset juovat kahvia, jos siitä tulee tärinäolo? Ilmankin pärjää.
Itse en syö mämmiä, koska vatsa menee siitä kuralle. Ei ole pakko.
kahvista on kehuttu olevan terveyshyötyjä, ja että se on hyväksi. mutta ei tämä olotila kyllä tunnu siltä!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Mulle tulee melko pienestäkin kahvimäärästä. Tärinän lisäksi kylmä hiki.
Energiajuomiin en uskalla koskea ollenkaan.
saitko niitä tärinäolo yleensä juuri kahvin jälkeen? pitäisikö luopua kahvista kokonaan?? sydän kanssa vähän tykytteli. ärsyttävä olotila
Ootko oikeasti noin tyhmä? Et vissiin tiedä että kahvi on stimulantti eri piristävä aine.
Vierailija kirjoitti:
Ootko oikeasti noin tyhmä? Et vissiin tiedä että kahvi on stimulantti eri piristävä aine.
tiedän tutun joka vetää 5- 10 kuppia päivässä ja kärsii välillä refluksista! mutta itselle tulee 2 kupista tärinä ja sydämen tykytys! lopetan varmaan tämän juomisen.
Vierailija kirjoitti:
Voi tulla, mutta voi tulla myös alas painuneista verensokereista. Oletko muistanut syödä jotakin, vai oletko jättänyt sekä aamiaisen että lounaan väliin?
Kahvi ja kofeiini tosiaan voi saada insuliinin erittymään. Jos verensokeri on valmiiksi matalalla, vaikka syömättömyyden vuoksi, niin saattaa iskeä tärinä senkin vuoksi.
Voi ja sokerista. Myös voi aiheuttaa huimausta ja päässä jyskyttää. Sokeri kofeiinit nousu ja lasku humalat . Verensokeri ja verenpaineet. Liika suola samoin.
Lakritsat salmiakki huumeita nekin on. Glugoosi siirappi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
saitko niitä tärinäolo yleensä juuri kahvin jälkeen? pitäisikö luopua kahvista kokonaan?? sydän kanssa vähän tykytteli. ärsyttävä olotila
Kyllä, yhteys kahviin on aivan selkeä. Juon aamuisin muumimukillisen ja sen jälkeen olo on hyvä. Enempää en voi juoda ilman tärinää ja hikeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, yhteys kahviin on aivan selkeä. Juon aamuisin muumimukillisen ja sen jälkeen olo on hyvä. Enempää en voi juoda ilman tärinää ja hikeä.
tuosta energiajuomasta sain kerran kamalan olotilan töissä, olin tauolla juonut red bullin ja menin työpisteelle istumaan jatkamaan töitä, sain todella inhottavan tärinän ja pienen hien samalla. se energia juoma jäi töissä viimeiseksi!
tuntuiko että jalat tärisi myös?