Loma loppui, huomenna töihin
Pitkästä aikaa palaan hyvillä mielin töihin. Lomalla on saanut aidosti lomailla ja tehdä mitä huvittaa. Jään tosin hieman kaipaamaan loman aikatauluttomuutta.
Kuinka sinun lomasi sujui?
Kommentit (36)
Ihanaa että lomasi sujui hyvin ja ilomielin palaat töihin. Olen kateellinen mutta sillai ystävällisesti. Nim. 58-vuotias työtön.
Et taida olla kunnan sosiaalitoimessa töissä kun näin nopeasti loppui?
Vierailija kirjoitti:
Hyvin meni, jatkan vielä ainakin alkuviikon saikulla, ei huvita mennä työpaikalle.
Opettaja siis?
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa että lomasi sujui hyvin ja ilomielin palaat töihin. Olen kateellinen mutta sillai ystävällisesti. Nim. 58-vuotias työtön.
Kerrankin joku toinenkin 58-v työtön, itse en usko ennen eläkeikää enää saavani töitä, mites sulla?
Vierailija kirjoitti:
Mulla loma jatkuu
Eli olet kunnalla töissä?
Kiva mennä ilmastoituun toimistoon huomenna
Mulla on ikuinen loma ja kestää niin kauan kuin elonpäiviä riittää. Olen onnellinen ja muuta en odota kuin syksyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin meni, jatkan vielä ainakin alkuviikon saikulla, ei huvita mennä työpaikalle.
Opettaja siis?
Joo muita ei v*tutakaan kuin opettajia.
Vierailija kirjoitti:
Loma jatkuu. Huomenna reissuun!
Reissaaminen ei ole lomaa vaan ahdistavaa,
Toimisto- ja kotitoimisto kutsuu huomenna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpsis. Menen ensin Lontooseen, sieltä sitten Berliiniin. Kotiin viikon päästä.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti 😅 hellettä tulossa vielä huomenna ja kestää ennenkuin kerrostalo viilenee. Aatella että viime vuonna toukokuusta elokuun loppuun jouduttiin kuumasta kärsimään.
Minä lähden pesemään mattoja. En edes enää muista, mitä sana työ tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Ilmastoitu koti on parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten kertoa olevansa pihi ja katkera vanhapiika maalta sitä sanomatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti 😅 hellettä tulossa vielä huomenna ja kestää ennenkuin kerrostalo viilenee. Aatella että viime vuonna toukokuusta elokuun loppuun jouduttiin kuumasta kärsimään.
Viime vuonna täällä pääkaupunkiseudulla en edes tuuletinta joutunut käyttämään kuin muutamana päivänä.