Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesystävä kutsuu tytärtään...

Vierailija
02.08.2025 |

...kullanmuruksi. Tytär kohta 12v. Nimi tallennettu puhelimeenkin noin. Minusta vähän ällöttävää ja mietin aikooko jatkaa aikuisikään saakka. Olenko kuitenkin itse tässä se jonka pitäisi muuttaa asennettaan. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ällöttää, kun äidit käyttävät lapsestaan jatkuvasti nimeä kulta. Busissa kulee usein kuinka äiti puhuu lapselleen: kulta istu nyt siinä, kulta, äiti laittaa hatun päähään, kulta ottaistko juomista, kulta kohta ollaan perillä... Minusta tuollaiset hellittelynimet ovat ihan ok joissakin tilanteissa esim. lohduttaessa, kannustaessa, onnitellessa lasta, mutta ei muuten. 12 vuotiaana häpeäisin, jos isäni kutsuisi minua julkisella paikalla kullanmuruksi. En pidä myöskään kahden aikuisen välisestä jakuvasta kullittelusta. Kulta, mennäänkö ravintolaan illalla, kulta, mitä haluaisit syödä, kulta, minne lähdettäisiin lomalle, kulta mitä mieltä olet tästä.... jne... ÄLLLLLLLÖÄ!

Vierailija
2/9 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miesystävä, ei isä, eli on ajatellut että parin vuoden kuluttua tuosta tulee hänen kullanmurunsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin miesystävä, ei isä, eli on ajatellut että parin vuoden kuluttua tuosta tulee hänen kullanmurunsa.

Että mitä?

Vierailija
4/9 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ällöttää, kun äidit käyttävät lapsestaan jatkuvasti nimeä kulta. Busissa kulee usein kuinka äiti puhuu lapselleen: kulta istu nyt siinä, kulta, äiti laittaa hatun päähään, kulta ottaistko juomista, kulta kohta ollaan perillä... Minusta tuollaiset hellittelynimet ovat ihan ok joissakin tilanteissa esim. lohduttaessa, kannustaessa, onnitellessa lasta, mutta ei muuten. 12 vuotiaana häpeäisin, jos isäni kutsuisi minua julkisella paikalla kullanmuruksi. En pidä myöskään kahden aikuisen välisestä jakuvasta kullittelusta. Kulta, mennäänkö ravintolaan illalla, kulta, mitä haluaisit syödä, kulta, minne lähdettäisiin lomalle, kulta mitä mieltä olet tästä.... jne... ÄLLLLLLLÖÄ!

Vähän se tunnevammainen tässä olet.

Vierailija
5/9 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet on vaanijoita. Odottavat siihen, että tyttö täyttää 16. 

Vierailija
6/9 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi tällainen äiti lähipiirissä, joka hokee jatkuvasti "rakas" kun puhuttelee lapsiaan. Torumisetkin tehdään lisäämällä loppuun aina "rakas". Mun mielestä se on teennäistä ja menettää kokonaan merkityksensä.

Vierailija
7/9 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikalapsi on parempi. Ei joudu syytteeseen, eikä lynkata julkisesti.

Vierailija
8/9 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten paha lukihäiriö sinulla on? 

Vierailija
9/9 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut miehet on vaanijoita. Odottavat siihen, että tyttö täyttää 16. 

Oletko ihan  sekaisin?.