Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko nykyvanhemmille jotka saavat 1-2 lasta tärkeää että lapset jatkavat sukua?

Vierailija
02.08.2025 |

Tuossahan on melkoinen todennäköisyys jäädä ilman lapsenlapsia, etenkin jos lapset ovat poikia. 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tärkeää. Ainut toiveeni on, että lapseni voisi elää onnellista elämää mihin hän itse olisi tyytyväinen.

Vierailija
2/12 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tärkeää, tekevät, kuten parhaaksi katsovat. Nyt on ihan erilainen aika perustaa perhettä kuin minun nuoressa aikuisuudessani tai omien vanhempieni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tärkeää, se on heidän elämänsä. Tekevät mitä tekevät.

Vierailija
4/12 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole. Tärkeintä on, että lapset saavat elää hyvän ja onnellisen elämän. Varmistamme, että heillä on taloudellisesti mahdollisuus jättäytyä vaikka työelämän ulkopuolelle ja haaveilla kaikki päivät, jos se tekee onnelliseksi. Millään muulla ei ole väliä. Jos haluavat ja saavat lapsia, niin toki autamme ja tuemme tarpeen mukaan, jos eivät, niin hyvä niinkin. 

Vierailija
5/12 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä? Kerrothat tarkemmin? Miksi mun pojat ei saisi jälkeläisiä,mut tytöt sais? 

Vierailija
6/12 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ainokaisenkin vanhempana voi lapsenlapsia toivoa mutta ymmärtää myös ettei se välttämättä toteudu ja mahdollisuus yhden lapsen vanhempana on pienempi kuin lapsenlapsiin.

Ja tottakai tärkeintä on aina olla oman lapsen tukena ja apuna. Silloinkin jos hän vaikka kärsisi lapsettomuudesta. Silloin omat tunteet syrjään.

Vierailija
7/12 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä? Kerrothat tarkemmin? Miksi mun pojat ei saisi jälkeläisiä,mut tytöt sais? 

Tilastollisesti naisella on todennäköisemmin vähintään yksi biologinen lapsi kuin miehellä. Eli käytännössä osalla miehistä on todennäköisemmin lapsia useamman naisen kanssa, ja osalla miehistä ei kenenkään kanssa. Tähän voi kukin keksiä eri syitä. 

Vierailija
8/12 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastani rakastan, mutta en halua olla isovanhempi vaan asua ulkomailla.

T. Yhden lapsen äiti

Vierailija
9/12 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Vierailija
10/12 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilastollisesti naisella on todennäköisemmin vähintään yksi biologinen lapsi kuin miehellä. Eli käytännössä osalla miehistä on todennäköisemmin lapsia useamman naisen kanssa, ja osalla miehistä ei kenenkään kanssa. Tähän voi kukin keksiä eri syitä. 

Tilastollisesti,mulla on isän puolelta yksi tai enemmän itselle tuntemattomia sisarpuolia pitkin Suomea. Lapseen kuiten tarvitaan aina kaksi. Xx ja xy.

Vierailija
11/12 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama

Vierailija
12/12 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hei huom. nainen/tyttölaps ei jatka sukua.