Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllä muuten käy hermoon

Vierailija
02.08.2025 |

Kun tuotteen hinta kallistuu kassalla ja huomaa sen kotona. Voi vttu sanon minä!!!! En mene vararikkoon tästä ja summa on mitätön, mutta minulla on periaate, että maksan prikulleen sen hinnan mikä on hintalapussa. Itsestäänselvyys. ARVASIN tämän, vannon. Saman kategorian tuotteilla oli vähän eri hintoja ja olen huomannut, että tällaisessa tilanteessa hinta kusee AINA kassalla. Saatana!!!!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppusumma kuulosti oikealta kassalla enkä nyt nähnyt tarpeelliseksi sen enempää asiaan perehtyä (koska tiesin, että jos hinta nyt menee päin vttua niin se ei ole katastrofi, vtuttaa vain.) 

Vierailija
2/4 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin usein ollut lopulta väärässä kassakuitin kanssa suhatessa, etten enää mene kyllä valittamaan. Aina niillä on joku järki siinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen niin usein ollut lopulta väärässä kassakuitin kanssa suhatessa, etten enää mene kyllä valittamaan. Aina niillä on joku järki siinä.

No tästä on järjet kaukana, kun nimenomaan lapussa luki että tuote x, hinta y. Ihan sama tuotenimi lukee kuitissa, mutta hinta on ö. 

Vierailija
4/4 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi käy hermoon? Minkäkin joudun käydä marketeissa missä useat tuotteet ovat noin 20snt kalliimpia kuin mitä suuremmissa supermarketeissa, mutta en kyllä jaksa raahata kilometrien matkoja, saatika julkisilla isoja kauppakasseja. Semmosta se nyt vaan on. Sentään lähikaupassa saa olla rauhassa eikä ole hirveää tungosta.