Olen 4 kymppinen niin sanottu vanhapiika. Käytän maksullista 26 ikäistä miestä parikertaa kuukaudessa. Saan mahtavaa seksiä häneltä. 300e
On sen arvoista kyllä. Hän täyttää kaikki toiveeni mitä vain pyydänkin. Kalliimmaksi tulisi ottaa mies vaivaksi taloon.
Kommentit (37)
No mä saan ihan ilmaiseksi n. 4 kertaa kuukaudessa hyvää seksiä. Ei tarvitse ottaa miestä taloon elämään mun kanssa.
En koskaan alentuisi käyttämään maksullista. Mielummin sitten pelkkää masturbaatiota. No ap varmaan onkin trolli.
Nainen46
Osaisitko vielä kirjoittaa seksiosioon?
Nyt päästään jo vahvasti seiskan kouluaineeseen kun olit käyttänyt ihan mielikuvitusta ja nähnyt vaivaakin.
Kasetti on selvästi koossa vielä näin aamulla.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on seksiosio?
Sepä hieno juttu. Mietin vain, että miten mies saa erektion, kun vastassa on ruma vanha piika? Osaatko kertoa?
Ei naisen kuulu maksaa seksistä, saamme sitä halutessamme ilmaiseksikin. Hyvää se toki harvemmin on.
Aha. Mä oon 60 ja saan nuorilta miehiltä ilmaiseksi. Ne tarjoaa itseään. Pena, sun sadut on aina yhtä typeriä.
N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on seksiosio?
Ei Aihe vapaa, vaan Seksi-palsta.
ohis
Mieshän sä olet. En tiedä mikä on provon tarkoitus.
Mitä me tällä tiedolla teemme, ap? Oma asiasi.
Vierailija kirjoitti:
Saman saisit ihan ilmaiseksikin.
Fantasiasta pitää maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on seksiosio?
Katsopa tarkemmin, kun teet aloitusta. Siinä voi ihan ensimmäiseksi valita, mihin osioon aloituksen tekee: aihe vapaa vai seksi. Valitse seksi niin ei heti poisteta näitä typeryyksiäsi vaan vasta hetken päästä.
Nainen huomaisi tämän, incelin tollero tietenkään ei.
Vierailija kirjoitti:
Ei naisen kuulu maksaa seksistä, saamme sitä halutessamme ilmaiseksikin. Hyvää se toki harvemmin on.
Ja, että rumat läskilaudat saavat ilmaiseksi seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saman saisit ihan ilmaiseksikin.
Fantasiasta pitää maksaa.
Naisen ei koskaan tarvitse maksaa fantasiasta. Se on ihan ilmaista ja tapahtuu mielikuvituksessa. MIes sensijaan on mielikuvitukseton olento, joka tarvitsee visuaalista ärsykemateriaalia, koska sen tikapuuhermosto ei kykene tuottamaan fantasiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on seksiosio?
ohis
Eikö "Aihe vapaa" tarkoitakaan sitä, että voi kirjoittaa mistä tahansa aiheesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja, että rumat läskilaudat saavat ilmaiseksi seksiä?
Kyllä me naiset saamme aina halutessamme. Riippuu toki siitä, haluammeko me. Esim. sinulta tuskin kukaan haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on seksiosio?
ohis
Eikö "Aihe vapaa" tarkoitakaan sitä, että voi kirjoittaa mistä tahansa aiheesta?
Ei. Monet meistä ovat normaaleja.
Kikkelipalsta on erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on seksiosio?
ohis
Ei. Seksiaiheet seksi-alueelle, jotta ihminen voi valita, lukeeko ne vai ei. Sinä levität seksuaalisisältöä täysin julkisella foorumilla, joten syyllistyt periaatteessa seksuaalirikokseen. Se on vain siitä kiinni, keksiikö joku ilmoittaa poliisille sinusta.
Tässä mitalisi 🏅