Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teidät jätetty joskus heitteille?

Vierailija
01.08.2025 |

Tämä on ikivanha juttu, mutta tuli vain mieleen. Joskus ala-asteella kolmannella luokalla joulun aikaan kun ei tehty tunnilla mitään, me vain piirrettiin tunnilla samanaikaisesti, kun opettaja teki omia juttujaan. En tiedä mitä tapahtui, mutta menetin tajuntani aivan yllättäen. En tiedä kuinka kauan olin tajuttomana, mutta kun heräsin, ensimmäinen havainto oli aivan helvetin moinen päänsärky ja muutaman sekunnin päästä sitten havahduin siihen, että olin lattialla pulpetin alla. Pahinta tässä on se, että pulpetit oli käännetty ryhmittäin joten sitä mun tajun yhtäkkistä menetystä ei voinut olla huomaamatta, mutta silti siitä huolimatta ketään ei kiinnostanut tarkistaa, että olenko kunnossa. Sain huomiota vasta sitten, kun herätessäni ensimmäinen asia luonnollisesti itkeminen siitä kuinka helvetin paljon mun päähän sattui.

Onneksi mitään vakavampaa ei sattunut, mutta kyllä se tuntui ja tuntuu edelleenkin todella paskalta, kun mut vaan jätettiin lattialle lojumaan luokka"kavereiden" johdosta. Varsinkin, kun he kertoivat yksityiskohtaisesti kuinka olin ottamassa rasiasta jotain kynää kunnes yhtäkkiä rojahdin pulpetin kantta vasten ja valuessani lattialle iskin takaraivon tuolin selkänojaa vasten. Vielä pahempaa on kuitenkin se, että kun opettaja antoi mulle salmiakkia, alkoivat kaikki pojat mölisemään "epäreilua mekin halutaan!" Heitä ei kiinnostanut se, että olenko minä kunnossa, koska onhan se nyt "epäreilua" että minä sain salmiakkia sen takia, kun olin hetki sitten tajuttomana.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno tarina.

Vierailija
2/2 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pahalla, mutta ketään ei kiinnosta sun päänsärkysi

Sisältö jatkuu mainoksen alla