Miksi yksinhuoltajia katsotaan alaspäin?
Itse oon ollut yh ja tunnen miehiä jotka katsoo sitä alaspäin samalla kun itse pettävät vaimojaan ja aikovat erota kun lapset on aikuisia
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Pettävätkö miehet juuri sinun kanssa ?
Itseasiassa nyt kun kerran kysyit niin kyllä. Mistä arvasin?
Minua ja minun viiteryhmääni aina sorretaan, yhyy yhyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa nyt kun kerran kysyit niin kyllä. Mistä arvasin?
Yhäreiltä saa niin helpolla pillua että kenen tahansa kannattaa koettaa.
Ei mutta ihan oikeesti jos kerran tiedät että aiot erota niin miksi odottaa siihen että lapset on aikuisia
Vierailija kirjoitti:
Ei mutta ihan oikeesti jos kerran tiedät että aiot erota niin miksi odottaa siihen että lapset on aikuisia
Eron järkyttävin seuraus on yhteisasumisen ja arjen jakamisen päättyminen lasten kanssa. Haluan vaikuttaa lapsiini kasvattamalla heitä yhdessä tämän toisen vanhemman kansaa. Sitä kutsutaan sitoutumiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi erota kun tekee mieli pillua?
Ja arvostusta pitäisi saada, miksi ?
Ovat toisten käyttämiä ja pois heittämiä jämiä. Ehkä siksi.
No kun se on 149cm sukat jalassa.
Vierailija kirjoitti:
Äitini ihailtavin teko oli, kun jätti juoppo-naistenhakkaaja-sosiopaatti isäni, jolla oli salaa toinen perhe! Tämän jälkeen isäni hylkäsi minut.
Katson alaspäin lapsensa hylkääviä, enkä yksinhuoltajia.
N 34
Arvostan yksinhuoltajia, jotka hoitavat ja kasvattavat lapset yksin. Aina, kun näen heitä avun tarpeessa, autan. En tee sitä todellakaan pillua saadakseni, vaan auttaakseni. Viimeisen vuoden aikana olen antanut autokyytiä, kantoapua, pientä remonttiapua jne. ainakin viidelle yh:lle. Yksi pyysi tiskikoneen asennuksen jälkeen, voisinko nussia häntä, kun panettaa niin, että koko alakroppaan sattuu. Siitä tulikin parin kuukauden suhde. Sitten hän löysi sugar daddyn.
Vierailija kirjoitti:
Pettäjien klassiko lausahdus on : olen juuri eroamassa.