Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Palstan trolli miksi sinua huolettaa naisten pöytäkoneasiat

Vierailija
01.08.2025 |

Haluatko sinä jonkun naisen pöytäkonevastaavaksi ja henkilökohtaiseksi mekaanikoksi? 

Hihihi, minä korjaan sinulle pöytäkoneen. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsos kun minua riivaa aina yksi pakkoajatus kerrallaan ja usein kyseessä on asia mikä ei minulle mitenkään kuulu. Lääkityksen säätö ei auta.

Vierailija
2/8 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ainoa kanavani puhua naisille. Kellarissa on yksinäistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsos kun minua riivaa aina yksi pakkoajatus kerrallaan ja usein kyseessä on asia mikä ei minulle mitenkään kuulu. Lääkityksen säätö ei auta.

Jokainen minun mies on joutunut minun pöytäkoneeni kanssa tekemisiin, mutta kaveri vastasi huolloista eli minulla oli ihan oikeasti "pöytäkonevastaava ja henkilökohtainen mekaanikko." 

Vierailija
4/8 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen minun mies on joutunut minun pöytäkoneeni kanssa tekemisiin, mutta kaveri vastasi huolloista eli minulla oli ihan oikeasti "pöytäkonevastaava ja henkilökohtainen mekaanikko." 

Mulla on kyllä ollut niin hyvät poytäkoneet, ettei ole tarvinnut huoltoja vaan enemmänkin joku nörtti on tullut päivittämään vanhentuneita ohjelmistoja johonkin uudempaan ja parempaan. 

Vierailija
5/8 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on todella kummallista. Miksi niin? 

Vierailija
6/8 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi trolli elät spurguelämää, vaikka et saa naisia sen takia? 

Spurguelämä ulossulkee ja rajaa ihmisiä pois elämästäsi. 

Vierailija
7/8 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on todella kummallista. Miksi niin? 

Mietin ihan samaa. Lisäksi mistä tietää onko keskustelija mies vai nainen? Täällä kun on nykyään miesenemmistö koska suurin osa trolleista on miehiä.

Vierailija
8/8 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.