kännykät pidetään repussa, onnistuuko?
Kommentit (32)
Luvassa parikin lehtori vs luokka paikallismatsia...
Onnistuu, meillä on lisäksi koulutila päällä.
Ihan käsittämätöntä pa.skaa tämä laki, ei tule toimimaan, kersojen kasvattamat kersat tietävät "oikeutensa"
Musta tää koko keskustelu on absurdi. Vanhempi lapsi aloitti koulun 2018 eikä koulussa ole koskaan saanut näprätä puhelinta.
En ole koululainen, en myöskään omista reppua.
Vierailija kirjoitti:
Musta tää koko keskustelu on absurdi. Vanhempi lapsi aloitti koulun 2018 eikä koulussa ole koskaan saanut näprätä puhelinta.
Meinaatko että toimii joka paikassa noin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaan, että jos heti alusta asti sanotaan, että koulussa ei puhelimia näprätä, niin sitten ne oppilaat eivät niitä näprää.
palstapunkerot tietävät oikeutensa, kersansa myös
Mun lapsi oli peruskoulussa 2011-2020 ja tuolloinkin onnistui pitää kännykät repussa äänettömällä tuntien ajan, alakoulussa niitä puhelimia ei saanut käyttää edes välitunneilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaan, että jos heti alusta asti sanotaan, että koulussa ei puhelimia näprätä, niin sitten ne oppilaat eivät niitä näprää.
Voiko joku olla noin tyhmä?
Vierailija kirjoitti:
Ei taida olla nepsy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, minähän se tässä tyhmä olen, eivät ne tahot, jotka ovat munattomasti sallineet puhelimen käyttämisen kouluissa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan käsittämätöntä pa.skaa tämä laki, ei tule toimimaan, kersojen kasvattamat kersat tietävät "oikeutensa"
Tämä, palstamammat tuntevat piston sydämessään
Vierailija kirjoitti:
Mun lapsi oli peruskoulussa 2011-2020 ja tuolloinkin onnistui pitää kännykät repussa äänettömällä tuntien ajan, alakoulussa niitä puhelimia ei saanut käyttää edes välitunneilla.
Tämä taisi olla jossain Raamattuvyöhykkeen koulussa Pohjanmaalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, minähän se tässä tyhmä olen, eivät ne tahot, jotka ovat munattomasti sallineet puhelimen käyttämisen kouluissa.
_Niin, kuka on munaton, ne läs kit luuserivanhemmat vai heidän kersojaan hoitavat opet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taida olla nepsy.
Ei tässä ole nyt kyse mun lapsesta, vaan siitä, että heidän koulussaan eivät oppilaat saa käyttää puhelimia koulupäivän aikana. Eivät nepsyt eivätkä muut.
Tottakai sukurutsa-alueella tämä voi toimia, kun ei edes töllöä saa lessut katsoa...
Kodin täytyy tukea tätä sääntöä. Vain silloin onnistuu. Olin opettajana yläkoulussa 10 vuotta sitten eikä silloinkaan saanut käyttää puhelinta oppitunneilla. Harvojen kanssa tarvitsi vääntää tästä. Uskon, että lakimuutos auttaa. Jos vanhemmat hoitavat hommansa kotona, opettajalla on helpompaa. Mutta jos vanhemmat kyseenalaistavat tämänkin säännön lasten ja nuorten kuullen, säännön noudattaminen vaikeutuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä taisi olla jossain Raamattuvyöhykkeen koulussa Pohjanmaalla.
Onko sinusta hyvä juttu, että lapset tuijottavat puhelinta sekä oppitunneilla että välitunneilla?
Tiätysti! Repus ja äänettömällä sen jälkeen kun sillä on tyäjutut klikkailtu 😎