Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alkakaahan pikkuhiljaa hommailemaan niitä henkilökortteja

Vierailija
30.07.2025 |

Kohta täälläkin uudet lait jotka velvoittavat nettipalveluja vahvistamaan käyttäjiensä iän lasten suojelemisen nimissä ja sitähän ei voi muuten tehdä kuin henkilökortistaan kuvakaappauksen lähettämällä.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsikortti viuhuu aina kun yritetään nuuskia ihmisten tietoja.

Vierailija
2/25 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ne palvelut jää kyllä käyttämättä, minne joutuu lähettämään kuvan henkkarista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on passi ja lapsi on jo aikuinen. 

Vierailija
4/25 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ne palvelut jää kyllä käyttämättä, minne joutuu lähettämään kuvan henkkarista.

Eli koko internetistä sitten vaan töpseli pois niinkö? Ihan joka palveluun se tulee koska lain noudattamatta jättämisestä sakotetaan isosti palveluntarjoajia.

Vierailija
5/25 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on aikuinen.

Vierailija
6/25 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni lähettänee maksimissaan kuvan jonkun muun henkilökortista. Esim lasten on hyvin helppo napata kuva äitinsä kortista tai passista ja lähettää se. Tai jos ovat fiksumpia niin jonkun kaverin äidin.

Vierailija
7/25 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti olet valmis luopumaan muun muassa tästä palstasta

Vierailija
8/25 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten aikuisviihteentapitus menee osalla darkwebbiin. Ja siellä se tavara voi olla mitä vaan.

Vierailija
9/25 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😄

Vierailija
10/25 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

RÄÄ RÄÄ RÄÄ 👴🏻🥩🥳👴🏻👴🏻👴🏻👍🍺🍺🍺🥸🧺

Vierailija
11/25 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni lähettänee maksimissaan kuvan jonkun muun henkilökortista. Esim lasten on hyvin helppo napata kuva äitinsä kortista tai passista ja lähettää se. Tai jos ovat fiksumpia niin jonkun kaverin äidin.

Mikähän soppa tuostakin tulee kun sikin sokin laitellaan vääriä henkilökortteja menemään sinne. Mutta eipä yllätä kun internetistä mitään tietämättömät vanhat patut tekee näitä päätöksiä.

Vierailija
12/25 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon tulevani toimeen ilman kyseisiä palveluita ja luottokortin taas kelpaavan niihin mitä kaipaan jatkossakin.

Vierailija
13/25 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se nyt kumma kun aikuisten elämää hankaloitetaan kun jotkut ei saa pidettyä lapsiaan kurissa. Minulla on ikää katsella nakuleffoja ja uhkapelata, ei ole minun ongelma jos et saa pidettyä lastasi kurissa. Miksi minä en saisi rauhassa katsella nakuilua omalta koneelta, omassa kodissa ja juoda viinaa samalla.

Vierailija
14/25 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähetän kuvan äidin kortista!

Vierailija
15/25 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se nyt kumma kun aikuisten elämää hankaloitetaan kun jotkut ei saa pidettyä lapsiaan kurissa. Minulla on ikää katsella nakuleffoja ja uhkapelata, ei ole minun ongelma jos et saa pidettyä lastasi kurissa. Miksi minä en saisi rauhassa katsella nakuilua omalta koneelta, omassa kodissa ja juoda viinaa samalla.

Kyse ei oikeasti olekaan mistään lapsista vaan halutaan vaan päästä tilanteeseen missä hallituskoneistot voi kytätä kaikkea mitä kansalaiset tekee ja tämä lisää myös valtaa kun jokainen on tiukassa puristusotteessa niin sanotusti.

Vierailija
16/25 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tule onnistumaan koska skannatut kuvat tarkistetaan. Jos aluksi homma menee läpi niin jossakin vaiheessa jää kiinni aivan takuulla ja silloin onkin sitten ongelmissa lain kanssa.

Vierailija
17/25 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on passi ja lapsi on jo aikuinen. 

Niin?

Vierailija
18/25 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pedofiilia näköjään kiukuttaa.

Vierailija
19/25 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli koko internetistä sitten vaan töpseli pois niinkö? Ihan joka palveluun se tulee koska lain noudattamatta jättämisestä sakotetaan isosti palveluntarjoajia.

Teillä ryssyillä on melko vanhentunut käsitys tunnistautumisesta.

Vierailija
20/25 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pedofiilia näköjään kiukuttaa.

Olipa typerä kommentti. Häpeäisit.