Sydney Sweeneyn farkkumainos järkyttää - Minä en tajua miksi
30 sekuntia pitkä, mikä tässä on oikeasti niin ihmeellistä? Onko somessa vedelty taas ihan omia tulkintoja samaan tyyliin kuin tällä palstalla kun jokainen erimielinen on joko persu tai vasuri automaattisesti? Mihin tämä maailma on menossa...
Kommentit (111)
Mä jotenkin ajattelin, että siinä mainoksessa on haettu viittausta näyttelijän hyvään rintavarustukseen. Siitä on netti meemejä pullollaan. Että valkoisuus ja blondius tuntuvat kaukaa haetulta - eikö tässä ole ihan perinteinen tissimainos??
Vierailija kirjoitti:
Koska aadolffin varjo yltämme häipyy, häipyykö se koskaan vai saammeko maailmanloppuun saakka hävetä valkoisuuttamme.
Ei olisi enää mitään syytä hävetä, mutta vihervasemmiston narratiivi on nyt vaan valkoisten vastainen. Tätähän monet ulkkiksetkin ihmettelevät että mikä teitä oikein riivaa. Olisitte vaan normaalisti.
Leffat ja mainokset on häpeällisesti néégeröity, joten on virkistävää nähdä välillä kunnollisia valkoisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rumat ihmiset pahastuivat kun mainoksessa on nätti valkoinen nainen.
Pistäpä sinäkin, malli kun lienet, oma kuvasi tähän? Nauretaan yhdessä.
https://www.gettyimages.com/detail/news-photo/portrait-of-singer-vanill…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska aadolffin varjo yltämme häipyy, häipyykö se koskaan vai saammeko maailmanloppuun saakka hävetä valkoisuuttamme.
Ei olisi enää mitään syytä hävetä, mutta vihervasemmiston narratiivi on nyt vaan valkoisten vastainen. Tätähän monet ulkkiksetkin ihmettelevät että mikä teitä oikein riivaa. Olisitte vaan normaalisti.
Happotesti kaikille mainoksesta ärsyyntyville sano ääneen jos pystyt: OLEN VALKOINEN JA YLPEÄ SIITÄ
Jos et kykene et ole valkoinen olet rasisti tai sitten olet aivopesty vihaamaan omaa rotuasi ja rasisti.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuo on suosittu kun en saa tuosta sössötyksestä mitään selvää?
Huhu eipä haittaisi jos tuollainen Sydney tuhisisi korvaan aijai..
Rumat naiset, enimmäkseen neek erittäret mutta myös kourallinen lihavia valkoisia akkoja, loukkaantui mainoksesta, koska se muistutti heitä omista huonoista geeneistään. Siinä kaikki.
Menee vähän samaan kastiin kuin äskettäiset yritykset cancelloida Billie Eilish, koska kehtasi sanoa Irlannissa, että kiva olla paikassa missä muut näyttävät samalta kuin itse. Eilish onkin sattumoisin irlantilaista taustaa. Jälleen kerran tekopyhät ja rasistiset nee kerit alkoivat meuhkaamaan somessa siitä, että valkoinen ihminen kehtaa olla hyvillään ollessaan omanlaistensa ympäröimänä. Tietenkin nee kerille on hyvä ja voimaannuttavaa kokea näin, mutta valkoinen ei saa olla tyytyväinen omassa nahassaan ja omiensa joukossa.
Vierailija kirjoitti:
Rumat naiset, enimmäkseen neek erittäret mutta myös kourallinen lihavia valkoisia akkoja, loukkaantui mainoksesta, koska se muistutti heitä omista huonoista geeneistään. Siinä kaikki.
Menee vähän samaan kastiin kuin äskettäiset yritykset cancelloida Billie Eilish, koska kehtasi sanoa Irlannissa, että kiva olla paikassa missä muut näyttävät samalta kuin itse. Eilish onkin sattumoisin irlantilaista taustaa. Jälleen kerran tekopyhät ja rasistiset nee kerit alkoivat meuhkaamaan somessa siitä, että valkoinen ihminen kehtaa olla hyvillään ollessaan omanlaistensa ympäröimänä. Tietenkin nee kerille on hyvä ja voimaannuttavaa kokea näin, mutta valkoinen ei saa olla tyytyväinen omassa nahassaan ja omiensa joukossa.
Jep. Nig ger fatigue on todellista totta.
Pistäpä sinäkin, malli kun lienet, oma kuvasi tähän? Nauretaan yhdessä.