Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä pylly

Vierailija
30.07.2025 |

Miehet! Tuijotatteko te joidenkin naisten pyllyjä? Jos niin on, mitä ajattelette? Mikä on kuuminta hottia naisten takamuksissa? Kysyn, sillä olen aina ihmetellyt. Jos joku tuijottelee omaa takamusta, se saa kiihottumaan. 

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että ai että kun on ihana pylly

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5/16 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/16 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijottelen. Kuuminta hottia pyllyssä on anus. Ajattelen penikseni liikuttelua ko. anuksessa.

Vierailija
7/16 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tuijotan. Esim floridassa kerran häntä: 

https://celebdonut.com/bella-bunnie-amor-in-a-tiny-bikini-was-seen-on-t…

Vierailija
8/16 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hyvä pylly osuu kohdalle, niin eihän sitä voi olla katselematta. Omaan makuuni hyvä pylly on pienikokoinen, mutta naisellisen ja treenatun muotoinen. Sivusta katsottunakin sellainen terhakka pystypeppu. Sellaisia vaan harvemmin sitten näkee oman ikäisillä (41v) ja joo, kyllähän siinä alkaa ajatusleikki, että miten hyvältä näyttäisikään upotella omaa 18cm kalua niiden herkullisten pakaroiden väliin.

Vierailija
9/16 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hyvä pylly osuu kohdalle, niin eihän sitä voi olla katselematta. Omaan makuuni hyvä pylly on pienikokoinen, mutta naisellisen ja treenatun muotoinen. Sivusta katsottunakin sellainen terhakka pystypeppu. Sellaisia vaan harvemmin sitten näkee oman ikäisillä (41v) ja joo, kyllähän siinä alkaa ajatusleikki, että miten hyvältä näyttäisikään upotella omaa 18cm kalua niiden herkullisten pakaroiden väliin.

18 sentin 🤣🤣🤣

Vierailija
10/16 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs se tossa 18cm naurattaa? Ai niin, tällä foorumillahan se on alle keskimittojen😂

Vierailija
11/16 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs se tossa 18cm naurattaa? Ai niin, tällä foorumillahan se on alle keskimittojen😂

Katos hyvin hoksasit. 

Vierailija
12/16 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus

Vierailija
13/16 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

18 sentin 🤣🤣🤣

Mitä ihmettä 18 cm???😆😆😆😆😆🤣🤣🤣😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯

Vierailija
14/16 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi kaikki olen itse nainen ja töissä strippiklubissa niin tulee paljon palautetta että on hyvä pylly niin guys lähetänkö linkin mun youtube kanavalle 

Vierailija
15/16 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on, että miesten pitää aina tuoda kokoa esille, jos se on vähääkään isompi. Omalla ukolla on juutikin 18cm pitkä ja en edes tiedä kuinka monta kertaa se on mitattu minunkin silmien edessä. Ja, joo ympärysmittaakin on 13,5cm.

Minä en ainakaan nautintoon tarvitse lähellekkään noita mittoja! En kiellä, etteikö se hyvälle näytä seisoessaan, mutta minua ei senteillä tyydytetä.

Vierailija
16/16 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä juuri ihana reilut 40 oleva kumppani ja tykkään kyllä kun on solakka ja ihana peppu. Tykkää käyttää tiukkoja housuja niin kiihottavaa kun ajattelee että jotkut tykkää katella ja ajatella miltä tuntus panna sitä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme