me & i -lastenvaatteet tulossa Suomeen, onko tuttu?
Eli huomasin tällaisen ruotsalaisen vaatemerkin rantautuvan Suomeen syksyllä!
http://www.meandi.se/
Onko kukaan ostanut, tai onko kokemuksia merkistä? Vaatteet näyttävät tosi kivoille, juuri minun makuuni, tosin vaatteiden laatua ja hintaa mietin?!
Näyttää etsiskelevän jälleenmyyjiä Suomeen, onko joku jo ehtinyt ilmoittautua? Mietin jo toimimista kutsuemäntänä, mutta syksyyn saakka pitäisi malttaa odotella!!
nimimerkillä retroon hurahtanut :)
Kommentit (26)
Onko kenellekään tietoa, otetaanko myyjiä ympäri Suomea vaiko ainoastaan Etelä-Suomen isompiin kaupunkeihin?
Alkoi itselläkin kiinnostamaan tuo suoraan Ruotsista kevätmalliston vaateiden tilaaminen, sen verran suloisia ne näyttävät olevan :)
Tiedättekö / onko tuttavapiirissänne jo joku ryhtynyt myyjäksi? Onkohan ehdot todella noin kovia, vai ovatko tarkastaneet niitä noiden messujen jälkeen?
haluaisin tilata niitä ruotsin päästä. Kellä on yhteyshenkilön sähköpostiosoite tiedossa? Kiitos tiedosta etukäteen.
" Mitä tuohon malliston hintaan tulee, niin se on puolet pienempi kuin L&B:llä aloittaessa. Eikä L&B:llakaan saa valita malliston vaatekokoja oman mielensä mukaan. "
Kuinka monta vaatetta ME&I:n mallistossa on ?
L&B:n malliston saa vähintään puoleen hintaan OVH:sta, mutta nyt oli tullut uusikin vaihtoehto aloittaa, ihan ilman panostusta- olin nimittäin heidän uuden malliston esittelytilaisuudessa tällä viikolla.Mallistossa on aika paljon vaatteita, pitää ihan tarkastaa kuinka monta...
Nuo printtivaatteet ei minua henkilökohtaisesti myöskaan niin hirveästi kiinnosta, mallisto on meandilla aika yksipuolinen mun mielestä, jos on tuollainen kun netissä näkyy.
Harkinta on päällä edelleen, mutta L&B:n vaatteista kyllä voin käyttökokemuksen perusteella sanoa, että ovat hyviä ja laadukkaita.