Voin fyysisesti huonosti ellen saa päivittäistä liikunta-annostani
Täytyy tulla hiki, sykkeen pitää nousta, lihasten täytyy saada tehdä työtä toisinaan väsymiseen saakka. Vain silloin nukun hyvin ja ruokahaluni on normaali.
Muita?
Kommentit (9)
Täällä toinen, mutta myös mun psyyke vaatii sen. Muuten en pysty keskittymään mihinkään. Mielellään vielä heti aamulla. Himpura vain, että ole tämän vuoksi saanut itselleni ylirasituksen aiheuttaman selkärankarappuman ja nivelrikon lonkkaan. Ei saa apua pakkoliikuntaan, vaikka minä yritin monesti. :/ Tuo saakelin vesijumppa ja kuoksu ei vastaa yhtään samaa.
Olo liikunnan jälkeen on taivaallinen.
Ei minulla mitenkään huono olo tule mutta tänä kesänä, ekaa kertaa elämässäni olen huomannut että liikunta voikin olla ihan kivaa. Alkukesästä aloin pyöräilemään lähes päivittäin ja siinä matkan varrelle sattuu kuntoportaat jossa aloin käymään aina pyörälenkin ohessa. Nyt kunto on kasvanut niin että teen jo pieniä juoksulenkkejä. Aika kiehtovaa oli huomata että ei enää huohottanutkaan henkihieverissä parinsadan metrin juoksun jälkeen😄
Vierailija kirjoitti:
Joo.
Myös mielenterveys alkaa rakoilemaan nopeaan. Nää helteet on vienyt elämän ilon kun ei pääse juoksemaan.
Mene aikaisin aamulla/myöhään illalla.
Joo.
Myös mielenterveys alkaa rakoilemaan nopeaan. Nää helteet on vienyt elämän ilon kun ei pääse juoksemaan.