Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on villein, tabuin fantasiasi?

Vierailija
29.07.2025 |

Otsikko

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko 

Vierailija
2/30 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että vauva-palstalta katoisi kaikki pervot

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän ajattelit näillä vastauksilla tehdä?

Vierailija
4/30 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasiani eivät ole millään muotoa villejä eikä tabuja.

Minusta on mieluisaa ajatella, että työntäisin PALJAAN kyrpäni ystäväpariskunnan rouvan ja vaimoni kummitytön PALJAASEEN emättimeen, niin että mitään ei olisi meidän välissämme, ja siskot nauttisivat suunnattomasti.

Toinen vakiofantasiani on, kuinka suloinen vaimoni ilostuttaa herrasmiestä avaamalla hänelle vittunsa ja herttailee emätintään supistelemalla, ja mies juttelee aivan peittelemättä seisokkiaan ja kertoo näin, että ystävällisyys on tullut perille.  Kynis.mi

Vierailija
5/30 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on kyllä surrealismia ;)

M48, guru

Vierailija
6/30 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beautiful shemale who spreads her ass for me to lick and fuck with passion. As a dessert I watch how she farts my cum out: then I suck her big girlcock until she explodes in my mouth.

Vierailija
7/30 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lue: kaikki iäkkäät.  Kynis.mi

Vierailija
8/30 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Beautiful shemale who spreads her ass for me to lick and fuck with passion. As a dessert I watch how she farts my cum out: then I suck her big girlcock until she explodes in my mouth.

Mmhh. Not bad... ;P <3

-Tgurl99

Vierailija
9/30 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen puolisko on yhtä estoton kuin itsekin. Kaikki tulee tehtyä mitä vaan keksitään. Tabut on kadonneet.

M49/N42

Vierailija
10/30 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyinen puolisko on yhtä estoton kuin itsekin. Kaikki tulee tehtyä mitä vaan keksitään. Tabut on kadonneet.

M49/N42

Ainoastaan kahdestaanko te leikitte? Tylsää.

Vierailija
11/30 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M49/N42

Jos seksistä on ammennettava aivan kaikki niin kyllä silloin triplapenetraatio on entry-level.

Vierailija
12/30 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estottomat orgiat Peppi Pitkätussun Huvikummussa. Mukana menossa kaikki vakihahmot. Pipareita ja tikkunekkuja tarjolla. 

Vierailija
13/30 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että minut ta pet taisiin 

On paljon muitakin, mutta tuo nyt varmaan on tabuin. Pitkäaikaiset kumppanit ovat tienneet fantasiastani tai ehkä pikemminkin haaveestani. Varmasti olisi aika hasardi tilanne jos kohtaisin jonkun joka sen haluaa toteuttaa. Todennäköisesti, dokumentoituja tapauksia tarkastellen, jokin menisi pahasti pieleen ja viimiset hetket olisivat kurjia eivätkä sellaisia kuin toivoin. 

Mikään ei kiihota minua niinkuin se jos tätä edes simuloidaan kunnolla tai saan puhua siitä. 

Mielestäni tämä ei mene enää edes "tabu fantasia" kategoriaan. Vaan on kyse jo mielisairauden asioista.

En kiistä, ettetkö voisi kokea kiihotusta ja fantasioida tuollaisesta, mutta se ei ole enää ns. tervettä. Suosittelisin, mene puhumaan tälläisestä jollekin ammattilaiselle.

Saat puhua asiasta luottamuksella niin paljon kuin haluat, ja kuten sanot.. joku kerta se kahjo sattuu kohdalle joka tuota lähtee toteuttamaan. Ja se ei ole ok.

Vierailija
14/30 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On paljon muitakin, mutta tuo nyt varmaan on tabuin. Pitkäaikaiset kumppanit ovat tienneet fantasiastani tai ehkä pikemminkin haaveestani. Varmasti olisi aika hasardi tilanne jos kohtaisin jonkun joka sen haluaa toteuttaa. Todennäköisesti, dokumentoituja tapauksia tarkastellen, jokin menisi pahasti pieleen ja viimiset hetket olisivat kurjia eivätkä sellaisia kuin toivoin. 

Mikään ei kiihota minua niinkuin se jos tätä edes simuloidaan kunnolla tai saan puhua siitä. 

Oho viimeinkin löytyisi vastapari minun fantasialle!

Minkälaiset ne sinun viimeiset hetket olisivat, jos saisit valita? Ja tiedän, ei sitä voi toteuttaa koskaan, mutta kiinnostaa.

Pelkästään jo ajatus siitä kuinka voisin sen oikeasti tehdä, kiihottaa minua paljon. Seksissä mietin sitä ja saan siitä vallan tunnetta. Alistan toki muutenkin myös. 

Vierailija
15/30 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villein fantasia olisi olla lypsysonni naisille. Pakkosyötettynä vaihtaa ja sidottuna lypsykoneeseen. Kone vaan imisi kaiken minusta.

Vierailija
16/30 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mmhh. Not bad... ;P <3

-Tgurl99

It sounds quite bad. You must be a pervert.

Vierailija
17/30 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos avomielisen ja liki kyltymättömän puolisoni, olen päässyt kanssaan toteuttamaan oikeastaan kaikki kuumat fantasiani ja pienimuotoinen ongelma on se, että nyt ei ole enää sellaisia jotka olisi tabuja itselle mutta voisi tehdä kahdestaan, jolloin on vaikea keksiä mikä enää kiihottaisi samalla tavalla kuin ennen niiden toteutumista.

Tietysti jo kokeiltuja voi ottaa uusiksi ja usein otetaankin, mutta saattaa olla että osa niistä olisi kannattanut jättää fantasiaksi, jolloin olisi vähän liian tuhmia fantasioinnin kohteita, ilman että ne kohdistuisi muuhun ihmiseen kuin omaan puolisoon.

Tietenkin voisi kokeilla käydä vieraissa, mutta kun olen uskollinen puolisolleni ja hän toivoo etten tee niin, sellaiset on edelleen fantasiamatskuja jotka on vähän tabujakin.

Vierailija
18/30 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M49/N42

No joo.

Tosin saatan saada joskus suikkarin kesken teams palaverin. Seuraavan kerran kuulemma tappi pepussa, jotta pasmat menee mahdollisimman sekaisin.

M49/N42

Vierailija
19/30 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni tämä ei mene enää edes "tabu fantasia" kategoriaan. Vaan on kyse jo mielisairauden asioista.

En kiistä, ettetkö voisi kokea kiihotusta ja fantasioida tuollaisesta, mutta se ei ole enää ns. tervettä. Suosittelisin, mene puhumaan tälläisestä jollekin ammattilaiselle.

Saat puhua a

Itse fantasiaan liittyvä vastaukseni, vastaus aiheesta kiinnostuneelle miehelle, poistuikin jo koska joku ei täällä sitä voinut hyväksyä :)

Minun fantasiani ei ole mielisairauden oire. Minulla ei itseasiassa ole mielen sairauksia, mikäli viitataan aivokemioiden järkkymisiin tai mielialahäiriöihin yleensä. 

Lisäksi jotenkin alentuvaa, että ammattilaiselle sitten saa puhua aiheesta mielin määrin. Huoh. Aivan kuin se olisi kiihottavaa ja hyödyllistä se tuskin on koska en voi pitkälle menevästä masokismistani parantua ja olen täysin kiinni todellisuudessa. 

En kiihottuisi asian puimisesta psykiatrisen sairaanhoitajan tai lääkärin tai terapeutin kanssa eli mitään motia ei olisi hommaan. Tällä hetkellä käsittääkseni oikeasti pulassa olevatkaan ihmiset eivät mielenterveysapua saa, milläs meinasit että pääsen ammattilaisen puheille. "Minulla on fantasia joka pelottaa ja loukkaa vauvapalstailijoita".

Saan puhua haaveestani ja sitä sivuavista fantasiaskenaarioista sadistin avomieheni kanssa. Vaikka hänellä ei ole minkäänlaisia intressejä päästää minua päiviltä, ei aihe ole hänelle myöskään ahdistava. 

Vierailija
20/30 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mmhh. Not bad... ;P <3

-Tgurl99

It sounds quite bad. You must be a pervert.

No honey. You are narrowminded closet gay. ;P <3

-Tgurl99

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän