Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö luovuttaa töiden suhteen

Vierailija
29.07.2025 |

Korkeakoulutettu joka ei pääse edes varastolle töihin.

Feels good man

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla rahaa säästössä niin paljon että voit elää sillä eläkepäiviin asti? Jos on, niin voit luovuttaa. Jos ei, niin et voi luovuttaa, vaan pitää hakea töitä, jotta saat työttömyyskorvausta. 

Vierailija
2/4 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ole ajatelut vielä luovuttaa, mitä se hyödyttäisi? - Mutta voisivat kyllä ko lopettaa puheet siutä kuinka usein Suomessa tarjotaan ratkaisuksi koulutusta. - Olen myös kyllästynyt puheisiin siitä, kuinka huomattavaa osas  korkeakoulutusta väheksytään ja pidetään vain käsuen heilutteluna, vaikka kai se on luonnollinen seuraus kun yhä harvempi korkeakoulutettu pääsee hyötymään yhtään missään omasta osaamispotentiaalistaan. Ja sitten ihmetellään, nikä masentaa....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luovuttanut. Tv. Rouva 54v. 

Vierailija
4/4 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ole ajatelut vielä luovuttaa, mitä se hyödyttäisi? - Mutta voisivat kyllä ko lopettaa puheet siutä kuinka usein Suomessa tarjotaan ratkaisuksi koulutusta. - Olen myös kyllästynyt puheisiin siitä, kuinka huomattavaa osas  korkeakoulutusta väheksytään ja pidetään vain käsuen heilutteluna, vaikka kai se on luonnollinen seuraus kun yhä harvempi korkeakoulutettu pääsee hyötymään yhtään missään omasta osaamispotentiaalistaan. Ja sitten ihmetellään, nikä masentaa....

Lähinnä mietin, että lopettaa näkemästä vaivaa hakemuksiin, tekee vain automaatiolla ilman mitään odotuksia. Pärjään kyllä tällä 1300 eurolla mitä saan tukina

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän