Mistä saisin ihan tavallisia t-paitoja
ilman logoja ja muita ja jotka antaisi anteeksi ibs pömppömahan jota kolmen lapsen tekeminen auttaa. Jota voisin työliivinki alla pitää.
Kommentit (13)
Marketeista. Kärkkäisellä näytti olevan alle 5€ teepaitoja vielä alessa. Näyttivät jopa kohtuullisen pitkiltä että pystyy nostamaan käsiä tai kumartumaan ilman että näkyy mahaa tai selkää.
New Yorkerissa oli ainakin (naisten ja miesten puolet) ja Tokmannilla miesten puolella ainakin on ihan tavallisia paitoja.
Kannattaa katsoa myös Citymarket ja Prisma.
Minä olen huomannut, että t-paitoja on vaikea löytää, jossa olisi hyvät hihat. Aina joko liian pitkät tai liian lyhyet.
Intersport, Stadium, Dressman, Partioaitta, Skandinavian outdoor. Väri valikoima onkin sitten hankalampaa. Mustaia ja räikeitä perusvärejä on, mutta kauniita heleitä murrettuja sävyjä ei ole myytävänä Suomessa.
Miesten puolelta joo. Naisille tyrkytetään pelkkää ihoanuolevaa kittanaa. En tykkää sellaisista vaikka olen hoikka.
Tokmanni, sanoisin kanssa. Olen xxl kokoisena, mahakas ja tissikäs löytänyt paitoja jotka ei kinnaa mahasta.
Tokmannin miesten osastolta ostin just ihan tavallisen valkoisen t-paidan, josta ei näy liivit läpi ja maksoi 6,90 €.
Thaimaasta tilaamalla 1€ kpl