Onko teillä halipula?
Onko täällä muita äijiä joilla halipula? Ja vaikka naisiin kans. Pussaisin ja halisin tuon tuostakin. Rouva vaan välttelee. Joo, myönnän että oon myös seksihullu ja sitähän se rouva pelkää että joutuu sitte nussimaan. Itse saan tuplasti energiaa haleista ja pusuista. Rouvalta se vie tuplasti pois energiaa. Mitä tehdä? Pitkä +20v parisuhde takana. Miten hurmataan nainen? Siivoa koko talo? Ei auta. Vie syömään? Ei auta. Vie veneilee. Ei auta. Vie aurinkorannalle viikoksi. Ei auta.
Kommentit (14)
Ei mitään haleja, akka vaan kontalleen ja melaa perssiiseen, näin se toimii!
Ap, vaihda alkaa. Auttaa.
Been there, done that.
M52
On minulla. Pesäsuhteen halipulaan saan helpotusta katkuvasti mutta avoimen suhteen puolella halipula on jatkuvaa.
- Moikka vaan; jos tunnistatte minut tästä ;)
Vierailija kirjoitti:
On minulla. Pesäsuhteen halipulaan saan helpotusta katkuvasti mutta avoimen suhteen puolella halipula on jatkuvaa.
- Moikka vaan; jos tunnistatte minut tästä ;)
Ei tunnisteta.
Vaimosi tietää että jokainen hali on johtanut sinulta aloitteeseen harrastaa seksiä? Siitä seuraa halipula.
Puhu vaimosi kanssa ja kerro että sinulla on halipula ja että hali ei automaattisesti tarkoita seksin vonkaamista. Osoita tuo todeksi teollasi.
Jos tarkoitat halipulalla sitä että ette enää harrasta seksiä tarpeeksi niin siitäkin ainoa tie eteenpäin on että keskustelet asiasta vaimosi kanssa. Ja keskustelu auki siten että et ole juuri sitä ennen pidempään aikaan yrittänyt vongata seksiä.
M59+
Aattelin kuitenkin pysyä nykyisessä. Vai onko se ruoho vihreämpää toisella puolen? Äijä76
Sepä se. Sinäpä sen sanoit. Myönnän, että vika on osittain tuossa, että halit johtanut seksiin vuosikymmenten aikana. Persus ku on itellä semmonen lipido, että tahtoo aina vetää seksiin. Luulin nuorempana että se katoaa. 50v pian kasassa ja intoa ja mieskuntoa riittää. Pitänee yrittää ottaa pidempi jakso, siis jopa vuoden, että rouva uskaltaa halata. Itse seksissä kyllä voin aina vaikka tunnin hoidella naista, ennen omia tarpeita. -Äijä76
Voitas vaikka yhdessä miettiä, millaista se olisi deitin kanssa! Äijä76
Pitää ottaa nainen, joka pitää seksistä ja kosketuksesta. Vaikeaa, eihän sitä alkuun tiedä mitä tapahtuu 10 vuoden päästä. Varmaa on kuitenkin se, että jos alussa ei naida edes joka päivä, niin ei sitä tule tapahtumaan myöhemminkään. Ehdotan ap:lle naisen vaihtoa. Halukkaitakin naisia on ihan joka ikäluokassa. Jos siis seksi ja läheisyys ovat tärkeitä asioita. Ei parisuhde ole oikein mikään parisuhde ilman kosketusta. Iysellä on käynyt aivan julmetunmoinen tuuri. Nimenomaan tuuri. Löysin 25 vuotta sitten naisen, johon rakastuin, ja mikä parasta seksiä on ollut siirä lähtien keskimäärin kerran päivässä.
On. Etäkultani on kaukana. Pääsisinpä pian taas lähelle. Pitää jaksaa odottaa vielä reilu viikko.
Joo ja ei. Pieni panetus, mutta vaan pieni. Sellainen ku miettii et millaistakohan se seksi mahtaisi deitin kanssa olla 🤔😅😇 N