Miehet, mikä on hyvä pylly?
Mikä teissä niissä viehättää? Mitä ajattelette, jos tuijotatte jonkun naisen pyllyä? Minut se saa kiihottumaan, jos joku tuijottaa omaa pyllyä. Mutta mitä itse asiassa haluaisitte? Mikä on teistä sitä herkkua?
Kommentit (50)
Hyvämuotoinen perse ja sopivasti hikinen, kun saa pudottaa pikkarit alas ja lipaista kielellä siitä välistä, ahh..
Pyöreä ja treenattu yhdistettynä litteään vatsaan, nams.
Kun katson naisen peppua, niin en kuvittele sitä alastomana. Jotenkin vain nautin siitå näystä. Lienen myös erikoinen mies, kun en saa välitöntä seisokkia. Hyvän mallinen peppu on vain taidetta. Minulla ei ole myöskään mitään ykkössuosikkia tyyliin lopezin ahteri. Pidän pienemmistä, isommista, pyöreistä, ei niin pyöreistä jne. Se miten nainen kantaa peppunsa merkitsee todella paljon. Ei voisi tympiä enempää joku treenattuperseinen muija, joka tietää että kaikki tuijottaa sitä berberiä. Ne on niin itseään täynnä, että oksettaa.
Treenipylly on tylsä, varsinkin jos se on kuin tarjottimella esillä esim ryppylegginseissä. Luonnolliset mutkat on kauniit.
Mahdollisimman leveä lantio vyötäröön verrattuna. Sopivan lihaisa muttei kuitenkaan varsinaisesti läski. Tummahko ja sileäpintainen anus mahdollisimman leveillä reunuksilla ja saa tuoksahtaa voimakkaasti ihan rehellisesti perseeltä
Sopivasti treenattu, ei sellainen ankanperse kuten usein näkee.
Sellainen,mikä ei paina liikaa naamalla,ei tukehduta,tuoksuu hyvältä.
Pylly, josta voi päätellä että nainen liikkuu muttei ole överitreenattu.
Pakaroiden koko suhteessa reisiin ja vyötäröön ei mielestäni tarvitsisi olla liian suuri, esim. jo mainittu Kim K on tekopyllyineen aivan naurettavan näköinen hahmo. Tikkujalat ja jättimäiset pakarat.
Vastaavasti J-Lo'lla on hyvinkin sopusuhtainen reisi - pakara - vyötärösuhde. Kollegallaan Shakiralla esim myös oikein hyvässä suhteessa muodot.
Vaikka jostain syystä Erika Vikmania dissataan täälläkin oikein urakalla, on hänen pyllynsä ainakin tämän miehen silmään oikein jees. Luonnollisen pehmeän oloinen, mutta tanssimisen ansiosta myös lihaksikas ja taas kerran sopusuhtainen reisiin ja lantioon verrattuna. Muutenkin reippaan oloinen likka jonka haukkumista en meinaa ymmärtää.
Esim. etunimikaimat Amy Adams elokuvassa Night at the museum 2 ja Amy Smart elokuvassa Rat Race ovat roolihahmojensa housuvalintojen vuoksi jääneet mieleni syövereihin kauniin pyllyn omaavina naisina.
Ehkä se että nainen ei tee liikaa numeroa siitä että katsokaa kuinka hyvä pylly minulla on näissä legginseissä tai stringeissä antaa jotenkin automaattisesti miinuspisteitä ainakin itselleni. Nainen tälle sopivissa farkuissa tai vaellushousuissa viehättää omaa silmääni paljon enemmän kuin tarkoituksella tyrkytetyt takapuolet. Pikkaisen kun jättää mielikuvituksen varaan on aina parempi kuin nykyinen lihatiskimentaliteetti. Kesämekko voittaa seksikkyydessään legginsit 100 - 0.
Pyöreä taaksepäin ja vähän sivulle, ei sellainen kapea poikapylly.
Sellainen jo hiukan sisäänpäin imeytynyt, vanhemman naisen pylly. Olenhan itsekin jo ryppykassinen mies.
Jennifer Lopez. Hänellä on hyvä pylly.
Harvalla taviksella on seksikäs pylly.
Sellainen mistä tulee kimeä pieru.
Kiinteä pyöreä pylly tiukoissa farkuissa on herkullinen.
Vierailija kirjoitti:
Kiinteä pyöreä pylly tiukoissa farkuissa on herkullinen.
Harvinainen näky. Tiedän itse vain 2 naista kenellä on tälläinen.
Exäni pylly oli minun silmiini täydellinen. Ihan mieletön. Vieläkin muistelen haikeana kun oli visuaalisesti niin kaunista ottaa hänet takaapäin.
Olkoonkin, että kokonaisuus ratkaisee, niin kyllähän kaunis peppu on seksuaalisesti stimuloiva näky. Mikä sitten on kaunis peppu, on monitahoinen asia. Itse en niinkään viehäty näystä, jossa trimmattu peppu verhoiltu vartalonmyötäisiin vaatteisiin. Kun taas kohdalle osuu itsensä kanssa sinut oleva nainen, kesätuulessa kutrit hulmuten, peppu keinahdellen ja hymy huulillaan, on tämä mies myyty.
Kunhan itseluottamus on terveellä tasolla, eikä ota itseään liian vakavasti, niin tämä heijastuu kyllä myös hehkeään olemukseen.
Edelliseen vielä lisäten. Seksuaalisesti katsoen, peppu paljaana "ottamistaan" odottava nainen on sanoin kuvailemattoman kaunis näky. Varmasti siinä nainen voi kokea olevansa haavoittuvassa ja alisteisessakin asemassa, mutta kahden välisessä, yhdenvertaisessa kanssakäymisessä näin ei tulisi olla.
Tykkään kun on jotain kunnolla puristettavaa. Pyöreät pyllyt myös näyttävät silmään kivalle.