Onko kaikki seksuaalisesti aktiiviset naiset muka posliineita tai ajeltuja?
Täällä kun lukee keskusteluja, tuntuu ettei kukaan ole edes nähnyt naisen karvoitusta.
Tämä ei kohtaa tosielämän kanssa. Kun käyn uimahallissa, 95% naisista on ihan luomuja. Olen poikkeus kun usein posliiniksi ajettuna.
Mikä on totuus miehet?
Kommentit (20)
Missäköhän uimahallissa käyt?
En ole käynyt kuin suurissa etelän kylpylöissä ja lahden takana Virossa mutta luomukarvoja löytyy korkeintaan pikku junttilasta lomalle lähteneellä av-mammojen ikäluokalla.
Ne hölmöt alavatsan tupsut ja viivat muuten puhtaaksi ajellussa ovat myös pikkusievien maakunnan nelikymppisten juttuja.
Kukaan muu ei enää uskottele itselleen että naista luullaan 10-vuotiaaksi ellei sillä ole edes pientä tupsua todisteena siitä että karvat kasvavat jo.
Mun vaimo ei ole koskaan 30 vuoden aikana ajellut kuin juuri pikkuisen bikinirajalta, uimari kun on ja pyörii paljon uimahalleissa tiukassa urheilu-uimapuvussa. Seksuaaliseen aktiivisuuteen sillä ei kyllä tunnu olleen vaikutusta, aina on oltu aktiivisia.
Eikä kyllä ole ollut vaikutusta toisinkaan päin, niin että runsas seksin harrastaminen olisi herättänyt kokeilunhalua tässä tai missään muussakaan asiassa. Itselle voisi kyllä olla mieluinen yllätys, mutta hänen karvat, hänen päätös.
Mun elämäni aikana, n 50 naista sänkyyn, n. 40 ollut ajettuja.
Vierailija kirjoitti:
Takaa-ajettuja??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Takaa-ajettuja??
Mää on näitä lukujen heittäjiä.
Mulla 958 naista ja vain 1 ollut karvat pillussa
No itse olen hyvin seksuaalisesti aktiivinen ja karvainen. On muutkin karvat kuin pillukarvat.
Joskus vedän posliiniksi koska se tuntuu kivalta ja on vaihtelua. Yleensä kuitenkin vain talvella, koska kesällä kuljen myös paljon alasti ja karvat on hyvä olla esim. kyykkypissalla käydessä. Vesipesuahan pillu kaipaa joka tapauksessa pari krt. päivässä kun tulee harrastettua liikuntaa ja hikoiltua niin siinä on sama äkkiä vaahdottaa ja huuhtaista tuhero. Kun täällä aina selitetään niistä kusenpolttamista ja vessapaperia täynnä olevista rämemajavista.. :D naistenkin kanssa olleena ja itse pillun omaavana voin sanoa että vessapaperia sinne kyllä jää ja tuoksu ei lumoa jos ei hygienia ole kunnossa, vaikka kuinka olisi kyninyt karvat pois. Naisetkin osaavat olla hirveitä porsaita aina siitä lähtien ettei persausta pyyhitä kunnolla. Sos.
Mies ei tykkää poslarista, siis siinä mielessä ettei se ole hänen lemppari jos hän saisi valita. On tullut vastaan asenteita laidasta laitaan. Kumpaankaan suuntaan äärihullut olen skipannut kuten muissakin asioissa. Jos ei seiso koska karvat joko on tai puuttuu niin me ei sitten vaan tultais juttuun semmoisen miehen kanssa, koska oon kuitenkin, seksuaalisestikin, muutakin kuin se poslari tai puska.
Mä oon aktiivinen ja käynyt brassilla vuosia. Yleensä miehet tykkää ja harvoin tullut vastaan mies kuka ois tykännyt vielä enemmän jos ois ollu karvat mutta innoissaan on ollu posliinistaki. Mutta joo nuo kylpylät, oon nyt käynyt miehen kanssa monessa ja aina oon ainoa posliini kaikki muut ollu luomuja. Kaiken ikäiset.
Itse olen seksuaalisesti aktiivinen nelikymppinen sinkkunainen, enkä koskaan ole kokenut tarvetta ajella häpykarvoja. Kerran eräs vähän nuorempi mies kommentoi, että häpykarvat ovat hänestä todella seksikkäät, muita kommentteja en ole kuullut. Joskus ex-avioliiton aikana kokeilin kerran ajella karvat pois ja oli kyllä todella epämukavaa, kun ne alkoivat kasvaa takaisin. Ei kiitos.
Sen verran siistin, ettei bikinirajan yli mene ja että suuseksin antaminen olisi miellyttävää.
Omalla kokemuksella 90% ovat tai ehkä 70%, sillä kahdella on ollut todella ohut kiitorata, mutta laskisin kyllä heidätkin posliineiksi. Kokemusta siis noin kahden vuoden ajalta. Jos naintikerrat lasketaan posliinien ja ei posliinien suhteessa niin ollaan varmasti yli 99% posliinien kanssa harrastettu.
Ollaan vaimon kanssa käyty kymmenisen vuotta nakurannoilla ja muuallakin nakuilemassa. Jos henkilö selkeästi pitää itsensä esittelystä on sitten mies tai nainen niin melkein aina on posliini. Muutenkin noissa paikoissa todella paljon nykyisin karvattomuutta. Vaimo on koko posliini ja itse hyvinkin siistitty.
Oman rajallisen kokemuksen mukaan kaikki alapäänsä siistinä pitävät naiset eivät ole seksuaalisesti aktiivisia, ja on myös ison puskalla olevia naisia jotka ovat aktiivisia. Mutta yleensä ne naiset, jotka vahaavat tai ajelevat säännöllisesti ovat useammin näitä seksuaalisesti aktiiviisempia. Isoin ero liittyy suuseksiin. Vahatut/ajellut haluavat enemmän saada suuseksiä, ja päinvastaisesti isopuskaiset naiset ovat innokkaampia (ja parempia!) suihinottajia. Tämä siis oman kokemukseni pohjalta, ja se ei taida olla niin sanotusti tilastollisesti merkittävä.
Itse käyn 3 krt/vko Kalevan uimahallissa Tampereella ja vähintään 90 % on karvat, kuten itselläkin, iästä riippumatta.
Itse olen seksuaalisesti aktiivinen ollut aina, vaikka olenkin karvainen.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä kuitenkin vain talvella, koska kesällä kuljen myös paljon alasti ja karvat on hyvä olla esim. kyykkypissalla käydessä.
Nyt lähti Pentillä mopo keulimaan pahasti.
No nyt kun kysyt.. niin kyllä?
Melkein jokaisen naisen kohdalla on ollut ainakin jollain tavoin ajeltu. Mistä olen miehenä toki kiitollinen, nuoleminen on mukavaa posliinin kanssa, oikein mukavaa.
Ehkä se on joku merkki, että nainen haluaa seksiä, paljon jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä kuitenkin vain talvella, koska kesällä kuljen myös paljon alasti ja karvat on hyvä olla esim. kyykkypissalla käydessä.
Nyt lähti Pentillä mopo keulimaan pahasti.
"Pentti" kiittää. :D
Jos et tiennyt niin kun poistaa ne häpyhuulien karvat niin esimerkiksi tietyssä asennossa pissatessa, oli se sitten ulkohuussilla tai kyykky/rento seisontapissaus, kusi valuu pitkin poikin taaksepäin.
Sisävessojen ja käsisuihkujen ihmemaassa tällä ei niin ole väliä mutta monissa muissa olosuhteissa on. Samoin paarmojen ja hyttysten kanssa on kauhean paljon kivempaa ettei ne pääse mihinkään häpyhuuleen kiinni.
Ja tietenkin nämä karvojen hyödyt voisi saavuttaa jättämällä karvat häpyhuuliin ja poistamalla kaiken kummulta, mutta huutista kyllä vähän sille mielikuvalle. Siinä olisi karvatyyli jota en kyllä itsekään kestäisi.
Vierailija kirjoitti:
Oman rajallisen kokemuksen mukaan kaikki alapäänsä siistinä pitävät naiset eivät ole seksuaalisesti aktiivisia, ja on myös ison puskalla olevia naisia jotka ovat aktiivisia. Mutta yleensä ne naiset, jotka vahaavat tai ajelevat säännöllisesti ovat useammin näitä seksuaalisesti aktiiviisempia. Isoin ero liittyy suuseksiin. Vahatut/ajellut haluavat enemmän saada suuseksiä, ja päinvastaisesti isopuskaiset naiset ovat innokkaampia (ja parempia!) suihinottajia. Tämä siis oman kokemukseni pohjalta, ja se ei taida olla niin sanotusti tilastollisesti merkittävä.
En tuosta muuten tiedä, mutta luomunaiset on usein innokkaita ja hyviä suihinottajia. Toisin sanoen, hyvin aktiivisia seksissä.
Kokemukseni mukaan hullut naiset ajaa karvat pois, uimahallissa tainnut olla pääosin tervepäisiä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Takaa-ajettuja??
Mää on näitä lukujen heittäjiä.
Mulla 958 naista ja vain 1 ollut karvat pillussa
Mulla on ollu 100050 naista ja pari miestä ja kaikki on ollut karvattomia päälaelta jalkapohjiin.
T. Günther himoköyrijä
Oli tai ei, ei ole monen minuutin homma ajaa karvat pois. Jos sitä ei voi tehdä, ei taida seksikään kauheasti kiinnostaa tai on vakavasti masentunut eikä oikein sängystäkään jaksa nousta.
Oletuksena siis, että karvattomuutta pidetään toivottavana. Jos ei pidetä, niin sitten ei tarvitse sitäkään vaivaa nähdä.
Ei naiset ole seksuaalisesti aktiivisia.
Muuten saisi jopa varatut miehet heiltä ehdotuksia.