Mua säälittää kerrostalossa asuvat joiden autoissa ei ole edes ilmastointia
Kommentit (10)
Minua säälittää polttomoottoriautojen omistajat jotka joutuvat käynnistämään moottorin käyttääkseen ilmastointia.
Entä kerrostalossa asuvat autottomat? Säälittääkö nekin?
Ilmanviilennin on jolla saa minkä tahansa huoneen nopeasti viileäksi.
Aika monella naapurilla on ilmalämpöpumppu. En itse halua kun on niin tupa kapistus seinällä kesät talvet kun kerrostalon käyttö vain hellepäivät.
Sukulaisella on kerrostaloasunnossa kaukokylmä eli ei tarvi mitään laitteita ja miellyttävä ilma sisällä vaikka ulkona paahtaa. Ei hulmua tukka eikä hurise mikään koje seinällä tai nurkassa.
Mua säälittää kun joku istuu sisällä ja miettii miten voisi muita sääliä
Ja cauhee, jos niissä autoissa on vielä nahkapenkit. Siitä menee peppu ihan puppeliin, ellei oo jo menny.
On autossa ilmastointi ja kämpässä viilennysvehje. Hyvin pärjätään kerrostalossa.
Olen joskus helteillä lähtenyt ajelulle, jotta saan olla viileässä. Mutta en sääliä tarvitse 😂. Se on sopeutumiskysymys, että asuu kivitalon 7. kerroksessa ilman ilppiä. Mutta mieti sinä näitä, jos elämässä ei ole isompia asioita mietittävänä. Olet kyllä onnekas siinä suhteessa.
Ei sellaisia olekaan. Kyllä sinä olet se tämän maan surkein tapaus joten ryve sinä siellä itsesäälissä.