Miehet, mikä siinä on niin kiihottavaa, kun nainen nielee spermat? Voiko siihen tottua jos harjoittelee ahkerasti?
Olen maistanut useamman miehen spermaa, ja yhtä lukuunottamatta ovat maistuneet pahalta. Kitkerältä, ja sitten etenkin ne valkoiset "kokkareet" saavat oksennusrefleksin aikaiseksi. Olen koittanut siedättyä, kymmeniä ja kymmeniä kertoja ja varmaan enemmänkin. Silti tuo vaan aina käy, ja se harmittaa kun haluaisin tietysti ilahduttaa miestä jolle se on niin tärkeää.
Jos mies on vastikään lauennut, satsi on jossain määrin helppo niellä, mutta joku viikon tauko ja sitten nieltäväksi se suullinen, niin on todella vastenmielistä. Harmittaa kyllä tosi paljon!
Miehet, voisitteko kertoa mikä siinä on se juttu, tai onko siinä jotain useampiakin juttuja miksi se on niin kiihottavaa? Jos saisin sitä kautta vähän jotain lisäboostia tekemiseen. Oma mies on aina onnesta sekaisin, kun olen niellyt hänen tuotoksensa, ja hänelle Se on juuri se juttu; hänen tuotoksensa. Mut ei ole toistaiseksi auttanut mua eteenpäin.
Naisille sitten kysymys, oletko ollut tilanteessani ja olet sinnikkäällä totuttelulla oppinut jopa pitämään siitä?
Niin ja lisäkysymys miehille, onko totaalinen turn off jos nainen yökkää kun nielee isompaa satsia? Syväkurkutuksessa ainakin oman kokemuksen mukaan yökkääminen joitakin jopa kiihottaa.
Kommentit (18)
Joo, maistuu ällöttävälle ja sitten sen nielee eikä muutaman sekunnin jälkeen muista koko asiaa. Problem solved.
Ei sitä spermaa maun takia suihin oteta ja niellä (tai kiimasta valuvaa pillua nuolla) vaan sen takia nauttii ja kiihottuu siitä kun saa tuotettua toiselle mahdollisimman voimakkaan orgasmin.
Ei ole kiihottavaa. Voitte iha hyvin käydä sylkemässä ne pois. Lämpimään suuhun on kyllä kiva laueta, mutta ihan hyvin voin antaa lentää rinnoillekin lopussa.
Hmm. Täytyy tunnustaa, että kukaan ei ole koskaan saanut mun spermoja suuhun, saati niellyt, mutta vastaanpa silti teoriapohjalta. Ajatuksena suikkari loppuun asti on kyllä kiihottava, mutta nieleminen ei mun mielessäni toisi mitään ekstraa siihen. Mun puolestani suikkarin antaja saisi tehdä spermalla mitä haluaisi, mutta suuri turn-off olisi se, että hän inhoaisi sitä esim yökkäämällä tai sylkemällä pois hyihelvetti-tyyliin. Mieluummin ilman suikkaria kuin tuollaisella reaktiolla, musta olisi todella ikävää kokea, että mun laukeamiseni olisi vastenmielinen tapahtuma.
Omaan suuhun spermaa on kyllä päätynyt vahingossa oikein kovassa laukeamisessa tai tarkoituksellakin joskus nuorena, kun taivuin tarpeeksi ottaakseni itseltäni suihin. Oma maku on mielestäni hyvin mieto, lähes mauton, melkein samalla tavalla kuin vaimon saunapuhdas pillu. Suutuntumaksi jää kuitenkin vähäksi aikaa sellainen nahkea fiilis, mikä ei kauhean miellyttävä ole, mutta ei mikään yök kuitenkaan.
Muiden miesten spermasta ei ole kokemuksia, varmaan naiset osaavat kommentoida miesten välisiä eroja paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat miellyttää miestäsi tavalla joka on itsellesi vastenmielinen ja tuottaa pahaa oloa?
Koska se on hänelle niin kiihottavaa, yksi tärkeimmistä seksuaalisista nautinnoista hänelle. Niin haluaisin niin kovasti tarjota hänelle sen! Rakkaudesta yksinkertaisesti.
Ja itse olen alun suuresta vastustuksesta huolimatta oppinut esim ihan oikeasti rakastamaan peppuseksiä, niin uskon myös siihen että asioihin voi oppia suhtautumaan toisin jos antaa mahdollisuuden. Mut tässä kohtaa kyselen apuja, kun noi annetut mahdollisuudet ei ole ainakaan vielä auttaneet 😅
Ap
Olet ap kympin nainen, kerrankin joku joka haluaa vilpittömästi tehdä miehelle hyvää ja näkee vaivaa asian eteen, olet katoava luonnonvara!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat miellyttää miestäsi tavalla joka on itsellesi vastenmielinen ja tuottaa pahaa oloa?
Koska se on hänelle niin kiihottavaa, yksi tärkeimmistä seksuaalisista nautinnoista hänelle. Niin haluaisin niin kovasti tarjota hänelle sen! Rakkaudesta yksinkertaisesti.
Ja itse olen alun suuresta vastustuksesta huolimatta oppinut esim ihan oikeasti rakastamaan peppuseksiä, niin uskon myös siihen että asioihin voi oppia suhtautumaan toisin jos antaa mahdollisuuden. Mut tässä kohtaa kyselen apuja, kun noi annetut mahdollisuudet ei ole ainakaan vielä auttaneet 😅
Ap
Onko nieleminen oikeasti pakollista? Annat laueta suuhun, mutta valutat spermat samalla pois? Olisiko tuo vähemmän ällöttävää?
Vierailija kirjoitti:
Voisko olla rakkaus. Itsekin teen remonttia, ja siivoan, vaikka on vastenmielistä, enkä näe sitä itseni kannalta tarpeelliseksi. Vaimo kun haluaa. En myöskään aina jaksaisi naida tuntia, kun vaimolla kestää orkun saanti. Silti teen niin.
Siinä ei ole mitään kiihottavaa, eikä myöskään suuhun laukeamisessa. Mieluummin laukean rinnoille, pepulle tai vatsalle. No nyt alkoi seistä, kun tämmöisiä kuvittelee.
Suuhun laukeamisessa on kiihottavaa se pieni tuhmuus. Nainen ei ujostele tai pelkää vaikka kalu sykkiikin spermat suuhun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Onko nieleminen oikeasti pakollista? Annat laueta suuhun, mutta valutat spermat samalla pois? Olisiko tuo vähemmän ällöttävää?
Nimenomaan se nieleminen on hänelle se juttu, ja valitettavasti nimenomaan se nieleminen se joka mua ällöttää, kun se maku ja koostumus kulkee siitä nielun läpi. Eksän kanssa useimmiten tyhjensin suun paperiin, ja hänkin kovasti toivoi että olis niin ihanaa jos nielisin. Niin hänenkin kanssaan yritin opetella aika sinnikkäästi. Mut ei tätä tietenkään väkisin tehdä, enkä tästä mitenkään ahdistunut ole, haluaisin vaan niin kovasti päästä next levelille tässä(kin!) 🥰
Ap
Eksän kanssa useimmiten tyhjensin suun paperiin, ja hänkin kovasti toivoi että olis niin ihanaa jos nielisin.
Mitäs jos antaisit vaan valua vatsalle, kalulle yms.? Ehkä se on seksikkäämpää kuin paperille sylkäisy?
Jotenkin se naisen alistuneisuus on kiihottavaa ja tuntuuhan se lisäksi hyvältä, jos nainen osaa homman. Erään tytön kanssa meidän pikkutuhma leikki oli se että tytölle laitettiin käsiraudoilla kädet selän taakse ja avaimen sai vasta kun oli kiltisti ottanut suihin loppuun asti yökkäilemättä. Hän ei yhtään pitänyt suihinotoista, mutta se olikin jutun juoni....kyllä hän aina viimeistään jonkun tunnin päästä halusi yrittää varsinkin kun piti huolen siitä että hänen haarovälinsä pysyi kosteana ja orgasmin partaalla mietintä ajan 😍
Välillä piti ottaa kolmekin kertaa uusiksi, joten aikaa meni kun hänen piti sitten saada minulle uusi seisokki päälle. Onnistuneen suorituksen jälkeen hänellekin suotiin orgasmi, vibralla, dildolla nuolemalla tai sormin, jonka jälkeen hän sai käsirautojen avaimen.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin se naisen alistuneisuus on kiihottavaa ja tuntuuhan se lisäksi hyvältä, jos nainen osaa homman. Erään tytön kanssa meidän pikkutuhma leikki oli se että tytölle laitettiin käsiraudoilla kädet selän taakse ja avaimen sai vasta kun oli kiltisti ottanut suihin loppuun asti yökkäilemättä. Hän ei yhtään pitänyt suihinotoista, mutta se olikin jutun juoni....kyllä hän aina viimeistään jonkun tunnin päästä halusi yrittää varsinkin kun piti huolen siitä että hänen haarovälinsä pysyi kosteana ja orgasmin partaalla mietintä ajan 😍
Välillä piti ottaa kolmekin kertaa uusiksi, joten aikaa meni kun hänen piti sitten saada minulle uusi seisokki päälle. Onnistuneen suorituksen jälkeen hänellekin suotiin orgasmi, vibralla, dildolla nuolemalla tai sormin, jonka jälkeen hän sai käsirautojen avaimen.
Itse nauttisin enemmän tilanteesta missä on sovittu että en saa tulla suuhun, mutta nainen vaan jatkaa ja jatkaa, varoituksista huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Nimenomaan se nieleminen on
Ota suuhun koko lasti ja mene suutelemaan miestä intohimoisesti, ennen kuin nielaiset.
Minua mietityttää suihin ottamisen psykologinen puoli ja vähän sama ihan takaapäin asennossa kun tuntuu että siihen liittyy jonkunlainen hallinta ja nöyryytys. En tiedä miksi tuntuu tämmöiseltä. En ole ollenkaan feministi ja tykkään tasokkaista miehistä joita ovat olleet kaikki lähisukulaiseni joiden kanssa olen elänyt koko elämäni plus miesystävät. Minulle on tärkeää että seksissä on ja pysyy katsekontakti. Pidätte minua varmaan hulluna mutta tältä tuntuu. Miehen sperman ottaminen suuhun ei ole verrattavissa naisen klitoriksen hyväilyyn miehen kielellä jne vaan miehen peniksen hyväily naisen suulla.
Se ei ole fyysinen asia, mutta erittäin emotiaalinen ja henkinen juttu jos nainen nielee. Silloin tuntuu, että nainen haluaa miestään enemmän kuin vain pinnallisesti. Se tuntuu hyvältä.
Suihinotto ja nuoleminen on kaikkein intiimeintä seksiä, varsinkin sille antajalle. Se nousee intiimiydessä vielä seuraavalle tasolle, jos nielee spermat/pillun roiskahdukset. Ja ehkä se äärimmäisen intiimiyden osoittaminen nielemällä miehen spermat vain tuntuu hyvältä siitä miehestä. Henkisiä ja emotionaalisia juttuja kuitenkin.