Kokeilin vegeruokaa kaksi viikkoa. Piti käydä pas*kalla 3-4 kertaa päivässä
Tavallisesti käyn kerran päivässä tai en edes joka päivä. Vegeruokailun vuoksi istuin vessassa vähän väliä.
Ainoa plussa oli, että vaaka näyttää nyt 4kg vähemmän kuin kaksi viikkoa sitten.
Kommentit (17)
Minkälaisella ruokavaliolla kävit paskalla vain kerran päivässä? Olen kade.
Ai, mulla on ihan sekaruokavalio ja käyn kakalla kolme kertaa päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Paskotko vegellä monta kertaa päivässä? Se ei kyllä ole mitenkään pakollista. Normaali tahti riittää.
Ap voi mennä aikaa että suolisto tottuu. Tarkista hiilarit. Syötköhän pelkkää leipää, jos istut paskalla aamusta iltaan.
Minä vekeilin 76 tuntia. Nälkäkuolema oli tulla pitkään pureskellessa. Varsinkin pari kiloa lanttuja vei tuntikasia ja kieleenkin tuli finni.
Suoliston pitää tottua.
Poika aiemmalla ruokavaliollaan tukki pöntön kerran päivässä ja kävi kolmesti. Muutti ruokavaliota alkoi laihtumaan, iho parani. Eikä juokse kakalla kolmesti päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavallisella sekaruokavaliolla: jauhelihaa, pastaa, raejuustoa, leipää, juustoa/leikkeleitä, nakkikeittoa, lihapullia, kalspuikkoja, jugurttia yms. normaalia.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavallisella sekaruokavaliolla: jauhelihaa, pastaa, raejuustoa, leipää, juustoa/leikkeleitä, nakkikeittoa, lihapullia, kalspuikkoja, jugurttia yms. normaalia.
-ap
ei tuossa ole mitään normaalia
Vierailija kirjoitti:
Mitä söit vegeruokavaliolla?
Linssikeittoa, leipää, makaronilaatikkoa soijarouheella, tofusta tehtyä currya, kaalilaatikkoa härkiksestä tehtynä, nuudeleita ja wokkikasviksia ja jonkin verran hedelmiä. Soijajugurtit, vegejuustot ja vegeleikkeleet olivat niin pahaa, että jätin ne hyllyyn
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
ei tuossa ole mitään normaalia
Miten niin ei ole?
Unohdin muuten kananmunat ja maidon. Ihan sitä samaa ruokaa, jota valtaosa ihmisistä syö.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linssikeittoa, leipää, makaronilaatikkoa soijarouheella, tofusta tehtyä currya, kaalilaatikkoa härkiksestä tehtynä, nuudeleita ja wokkikasviksia ja jonkin verran hedelmiä. Soijajugurtit, vegejuustot ja vegeleikkeleet olivat niin pahaa, että jätin ne hyllyyn
Tämä oli siis ap
Olen sekasyöjä ja paskon kerran päivässä jos sitäkään. Syön lepää ja kasviksia aika paljon, hedelmiä en yhtään, lihaa,munia ja maitotuotteita syön.
Siemenöljyt aiheuttavat ripulia. Teollinen vegeruoka on täynnä niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linssikeittoa, leipää, makaronilaatikkoa soijarouheella, tofusta tehtyä currya, kaalilaatikkoa härkiksestä tehtynä, nuudeleita ja wokkikasviksia ja jonkin verran hedelmiä. Soijajugurtit, vegejuustot ja vegeleikkeleet olivat niin pahaa, että jätin ne hyllyyn.
Paskomisen lisäksi oksensitko joka pöperön jälkeen tai kesken syömisen? Tulee etova olo jo lukiessa.
Hyvä homma, jatka siitä.