Meneekö kuolleet hamsterit taivaaseen?
Kommentit (17)
Jos on rakas lemmikki, niin näinhän sitä haluaa uskoa että vielä kerran tavataan. Itse olen aina ajatellut taivasta paikkana, jossa kohtaisin uudelleen niin rakkaat lemmikkini. Ne ovat olleet itselleni rakkaimpia kuin kukaan ihminen. En ole yhtään uskonnollinen ihminen, mutta tuo ajatus lohduttaa, sanokoot muut mitä tahansa.
Eläimet eivät ole ikuisia, näin olen eivät mene Taivaaseen, vaan eläimen kuolema on eläimen koko elämän loppu. Ihmisen Jumala loi kaltaisekseen, ikuiseksi.
Kyllä, niillä on dimensio, luonto tai paikka. Jotkut meediot kommunikoivat myös hamsterien ja hiirien sielujen kanssa. Ja tuovat viestejä toiselta puolelta.
Mun Honey hamsteri voisi tulla kertomaan, minne hitsiin se katosi vuosikymmeniä sitten, oli vaan häkin luukku auki eikä koskaan löytynyt.
Kuolleet lemmikit jää pörräämään ympärille ja sitten ne voi löytää uudestaan.
Lapselle voi sanoa, että menee hamsterien taivaaseen.
Kokemuksesta, se riittää tiedoksi, että jossain on tällainen taivas. Ei tarvitse uskonnonopetusta oheen.
Ne menee lemmikkikauppaan uudelleenmyyntiin
Kebab-lihaksi. Kerbiilejä toisinaan eläinkaupoista kysymme "lemmikeiksi". Uppopaistamisen jälkeen kerbiilit tekevät hyvin kauppansa "wingseinä".
Herra voi luoda sen hamsterin tai minkä tahansa muun eläimen uudestaan. Ainakaan en ole Raamatusta löytänyt mitään estettä tälle.
Vierailija kirjoitti:
Eläimet eivät ole ikuisia, näin olen eivät mene Taivaaseen, vaan eläimen kuolema on eläimen koko elämän loppu. Ihmisen Jumala loi kaltaisekseen, ikuiseksi.
Meinaatko että Jumala on apina, sillä ihminen polveutuu apinoista...?
Vessanpönttöön.