Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keski-ikäinen nainen valittaa lehdessä leggingsiensä herättämästä huomiosta. Miksi se pukeutuu kuin tyrkky, jos ei halua miehiltä katseita??

Vierailija
26.07.2025 |

On se kumma, että nykyajan suomalainen nainen ei osaa enää edes pukeutua asiallisesti julkiselle paikalle. Leggingsit eivät ole housut, ne ovat pitkät kalsarit! Jos kerran tarkoituksena on esitellä takapuoltaan ja reisiään koko maailmalle, ei pidä ihmetellä, jos keski-ikäiset miehet vähän tuijottavat. Ja miksi piti painottaa että nimenomaan keski-ikäiset? Sitten valitetaan mieskatseista ja syytetään miehiä ahdistelusta, vaikka ihan itse tyrkytetään näkymiä koko kansalle. Hävetkää nyt edes vähän, ja laittakaa jotkut kunnon vaatteet päälle, niin ei tarvitse jälkeenpäin itkeä siitä, kuka katsoi ja kuinka kauan!"

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tuijottaa keski-ikäistä naista missään asussa? Parhaat vuodet takana!

kuule kyllä tuijotetaan ja useampi vielä tuijottelee..ihan lähikaupassa kun olen piipahtanut leggingseissä, itsekin häkellyin että mitä ihmettä. t. eri n43v

Ja sit heräsit. Ja kissakin tahto ulos. 

Jos ne leggingsit on vedetty napapaidan kanssa niin ylös ja ovat niin tiukat, ettei mitään jää arvailujen varaan niin kyllä siinä naisetkin saattaa tuijotella ja äimistellä. Niihin et vaan kiinnitä huomiota. 

ei ole kissaa, en käytä napapaitaa ja leggingsitkin oli ihan tavallisia tukevampaa kangasta olevaa, ei mitkään rypytetyt tyrkkyversiot. Itse siis kuvitellut että päälle 40v kun piti olla näkymätön, että saisi kulkea rauhassa :D pitää palata löysiin farkkuihin.

Vierailija
22/37 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas on tulkinta aplla. Yksi (1) keski-ikäinen mies on bisnesyhteyksissä katsonut, et jaahas, liekkö hieman turhan epäsovinnaiset tuollaiset rikoot töissä, niin ap vetää ihan omiin sfääreihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykymuoti on tosiaan kummallista. Pusero ja sukkahousut tai kalsarit. Hame tai housut puuttuu. En tiedä, mitä tällaiset ihmiset kuvitelevatt katsottavan, mutta todellisuudessa katsotaan, että pukeutuminen on jäänyt kesken.

Vierailija
24/37 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyrkky? 

Kaikki paikat siveellisesti verhottuna?

Odotin vähintään pikkutoppia legginsien kera mutta hänhän on ihan tyylikäs.

Vierailija
25/37 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kuule kyllä tuijotetaan ja useampi vielä tuijottelee..ihan lähikaupassa kun olen piipahtanut leggingseissä, itsekin häkellyin että mitä ihmettä. t. eri n43v

Kyllähän naisen peppua mielellään katsoo :)

Mies

Vierailija
26/37 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miksi olet noin tyhmä, jos et halua pitkiä katseita?

Vierailija
27/37 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikkuhuoraton oikein ansioituneet itsensä esitttelyssä, totta kai sedät katsoo. Jotkut vähän kokeileekin :)

Onko ilman paitaa kulkevat miehet sitten sinun mielestä mieshuoria?

Ovat

Vierailija
28/37 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrätkö ap. lukemaasi tekstiä?

Tavallinen nainen testasi kotihousut osana arkiasua keski-ikäisen miehen katse pysäytti

Vierailija
29/37 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin sä luulet! 😄

Vierailija
30/37 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Yhdessä päivän tapaamisessa minusta kuitenkin tuntuu siltä, että keski-ikäinen mies silmäilee housujani mielestäni aavistuksen pidempään. Hän on itse pukeutunut farkkuihin ja kauluspaitaan. Jään miettimään, voiko hän pitää leggingsejä liiankin rentona tilaisuuteen"

Noin siis sanottiin. Nainen oli töissä ja palaverissa ja mahdollisesti liian rennosti pukeutunut.

Vierailija
31/37 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella rumat joka kuvassa. Itse käytän mustia leggareita ainoastaan lenkillä. 

Vierailija
32/37 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legginsit on paras asuste naisella. Eikä saa peittää peppua millään pitkillä paidoilla!

M44

Vierailija
33/37 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Legginsit on paras asuste naisella. Eikä saa peittää peppua millään pitkillä paidoilla!

M44

Maailman paras keksintö!

Vierailija
34/37 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keski-ikäinen nainen ja minunkin mielestäni legginsien ylle kuuluu tunika tai mekko, ihan niin kuin sukkahousujenkin. Mutta jostain syystä moni ei tunnu sitä ymmärtävän - iästä riippumatta. 

Toisaalta, pukeutukoon jokainen kuten tykkää. Mutta minun takamustani ette legginseissä tule näkemään. 

Vierailija
35/37 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo leggarit vaan kaikille. Lisää kuvattavaa runkku matskua

Innostutpa sä tyhjästä, raukkaparka. Osta äidillesi leggarit, niin saat runkata 24/7, kun hän sulle ruokaa laittelee ja pyykkisi pesee. Varmaan pukeekin sut, koska sulla todennäköisesti menisivät sukat vääriin jalkoihin ja isin vanhat kalsongit pukisit paidaksi. 

Vierailija
36/37 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miehenä, joka käyttää urheilutrikoita esimerkiksi rullahiihtolenkillä viileämpänä päivänä olisin ehkä kuirenkin enempi huolissani siitä, että Suomessa vaikuttaa levinneen yleisemminkin tällainen tapa lukea, kuten Ap lukea rivien välistä ja samalla tulkita ja yleistää se niin kuin se olisi kaikkien tai ainakin suuriman osan ymmärrys ja käsitys jutusta, joka tuskin  mitään tulkintaa edes tarvitsi. jotta sen sisällön saattaisi ymmärtää edes auttavasti ns. oikein. - Kertoamalla  itse jutusta sitten vain oman tulkintansa mainitsematta kyse oli jutun omasta tulkinnasta on typerää. 

Uskovainen mies 

Vierailija
37/37 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin sä luulet! 😄

Ei tarvitse luulla mitään, kun kyseessä on fakta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme