Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tänne ennustettiin eilen täksi päiväksi korkeimmaksi lämpötilaksi 26, toteutunut lämpötila: 30

Vierailija
26.07.2025 |

Näin se mennöö. Viileät ennusteet eivät toteudu vaan siirtyvät koko ajan eteenpäin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urakat monesti kusee.

Vierailija
2/6 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla alueella pks meren lähellä heinäkuussa 17 hellepäivää ja vain 1 alkanut 3:lla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aivan shokissa ja paniikissa, että mitä ihmettä tapahtuu, jos on vain 25 astetta lämmintä. Kun ennen se oli uutisoinnin arvoinen asia kerran-pari kesässä tapahtuva harvinaisuus.

Vierailija
4/6 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ihan hyvin ennustettu, lähelle osui.  Mutta monenko ennusteen katsoit, keskiarvo monesti osuu vielä lähemmäksi.

Vierailija
5/6 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on nyt tätä vielä ainakin neljä viikkoa.

Syyskuussakin tulee olemaan +25 asteen lämpotiloja, saatte nähdä.

Lokakuussa helpottaa.

Vierailija
6/6 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen aivan shokissa ja paniikissa, että mitä ihmettä tapahtuu, jos on vain 25 astetta lämmintä. Kun ennen se oli uutisoinnin arvoinen asia kerran-pari kesässä tapahtuva harvinaisuus.

Milloin ennen?  Kyllä ainakin -70 - 80 luvuilla oli kesäisin sitä hellettä vtutukseen asti kun kesät oltiin heinätöissä seivästämässä ja latoon kokoamassa.  Sen sai tehtyä niin mansikka pellolle hikoilemaan.  Nyt hyvä kun sisällä sentään voi käydä jäähdyttelemässä.