Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tori.fi tai vend tuki huonontaa laadun

Vierailija
26.07.2025 |

Torista tulee entistä huonompi kun se myytiin ulkomailla siellä on töissä botteja tai todella epäpätevää porukkaa.

- Vastaukset on kopioituja samanlaisia kaikki, monesti menee täysin ohi kysytyn aiheen. Samaa asiaa saa kysyä viidesti ennen kuin sieltä tulee vastaus, JOS tulee. 

- Ilmoituksia suljetaan kun joku iines idari valittaa että myyjä haluaa liian korkean hinnan. Kysyin tuelta sulun syytä ja pitkän radiohiljaisuuden jälkeen julkaisivat vaan ilmoitukseni taas. (Tämä tapahtunut ainakin viidesti tänä vuonna, ja "liian kalliit" tuotteet on aina ostanut pyyntihintaan joku toinen kuin idari-iines.)

Uskomattoman ala-arvoista touhua kun "tuki" toimii ihan holtittomasti ja miten sattuu. Säännötkin uusiutuu koko ajan pilipalijuttujen osalta mutta olennaisista asioista ei löydy tietoa. 

Onko muilla samoja kokemuksia? Vai oliko mulle sattunut nyt kaikki torin "tuen" paskat päivät? :( 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori.fi on aina ollut ulkomaisessa omistuksessa. Sen perustaja on ulkomainen mediayritys.

Vierailija
2/4 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekoäly otettu käyttöön ja kaikki järki on kadonnut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tähän ei saa kirjoittaa sanoja joita tulee mieleen mutta itse en pääse enää edes kirjautumaan mokomaan kun alkanut kysellä tekstiviestikoodia jonka botti lähettää numeroon joka ollut käytössä vuosia sitten. Uutta tiliäkään ei voi käyttää koska vanha tili tietoineen on vielä aktiivinen

Vierailija
4/4 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, tähän ei saa kirjoittaa sanoja joita tulee mieleen mutta itse en pääse enää edes kirjautumaan mokomaan kun alkanut kysellä tekstiviestikoodia jonka botti lähettää numeroon joka ollut käytössä vuosia sitten. Uutta tiliäkään ei voi käyttää koska vanha tili tietoineen on vielä aktiivinen

Tää on näissä palveluissa outoa: niille pitää itse kertoa, jos numero tai pankkitili tai osoite vaihtuu, ne ei vaan tiedä, mikä on oikea puhelinnumero, jos sitä ei itse anna. Ihan sairasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän