Parhaat kuukautisuojat ja vaipat todella raskaisiin menkkoihin
Jaettaisiinko tietoa ja kokemuksia parhaista suojista kun menkat on todella runsaat? Tästä ois varmaan apua monelle.
Mä itse odotan pääsyä leikkaukseen ja lääkkeistä huolimatta vuodan välillä tosi rankasti ja hyytymiä voi tulla paljon. Markettien isoimmat yösiteet ja imukykyisimmät tamponit saattaa kestää 15-30 min, siis yhtäaikaisesti käytettynä, joten vaipolle on tarvetta.
Mulla on ollut ulkomaisesta verkkokaupasta tilattuja synnytyksen jälkeiseen jälkivuotoon tarkoitettuja siteitä ja vaippoja. Myös Tenat on käynyt mielessä mut en tiiä mitä niistä ostaisin. Ja ihan lasten vaipat. Millaisia kokemuksia on eri tuotteista? Mulle ainakin jotku reunavuotoa estävät pitäis löytää noiden hyytymienkin vuoksi.
Kaikki hyvät vinkit on tervetulleita.
Kommentit (7)
Sopisko ainakin öihin aikuisten housuvaipat? Ei ole kokemusta noin runsaista kuukautisista mutta tuli mieleen.
Jos ei raskaustoivetta niin minipillerit tai hormonikierukka.
Tässä pyydettiin vinkkejä suojista runsaaseen vuotoon kun lääkkeet ei auta. Valitettavasti minipillerit tai hormonikierukka aiheuttaa myös vuoto-ongelmia joillakin. Samoin järeämmät vuotoa estävät lääkkeet ei aina poista ongelmaa ja joudutaan sitten leikkaukseen, jota joutuu odottamaan kuukausia.
Vierailija kirjoitti:
Sopisko ainakin öihin aikuisten housuvaipat? Ei ole kokemusta noin runsaista kuukautisista mutta tuli mieleen.
Ja näistä housuvaipoista tarkoitan siis näitä https://www.tena.fi/miehet/tuotteet/inkohousut eri imukykyjä on
Bella Mamma Comfort. Tää tuote on aika hyvä, riittävän pitkä ja melko paksu. Imee hyvin ja on tarrakiinnitys. Etu ja takaosa leveämpi ja keskiosa kapeampi, niin suojaa eteen vuotaessa ja myös pepun puolelta. Harmi vaan et nettikaupassa usein loppu ja en tiiä saako Suomessa kaupoista.
Pysyyköhän kuukuppi kun tulee hyytymiä. Mulla niitä saattaa tulla useampi kerralla ja ne työntää tamponin ulos. Siinä tulee kiire vessaan ennen kuin kaikki räjähtää vaatteille ja lattialle.
Kuukuppi siteellä. Elämä parani tuon jälkeen