Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei hyvää päivää minä väsyn kohta kokonaan kun asperger+adhd ja pitäisi ymmärtää rahankäyttöä!

Vierailija
25.07.2025 |

Ei mitenkään tuhlaile tai osta turhaa mutta ei osaa ajoittaa yhtään milloin on rahaa ja milloin ei ja mihin sitä käyttää oikeaan aikaan. Nytkin osti asioita joita kumminkin tarvitsi mutta ei tajunnut jättää niitä elokuun puolelle kun niillä ei kiire ja tajusi vasta jälkikäteen että kelan tukea tulee vasta 1,5 viikon päästä ja rahaa olisi tarvinnut muutamaan laskuun ja ruokaankin ja nyt on sitten mitäs nyt.

Vituttaa olla tällainen paska luuseri ja kaikkien naurun kohteena ja sekä yhteiskunnan kulueränä jolla ei tee mitään ja ei ole mitenkään hyödyksi yhtään mitenkään.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee taloudesta itsellesi kiinnostuksen kohde. Laske budjetteja, suunnittele maksujärjestelyjä, ota selvää säästötavoista ja sijoittamisesta. Näin minä tein ja pääsin niskan päälle rahaongelmista adhd:sta huolimatta. Pääasia on nujertaa rahaan liittyvä ahdistus. Se estää sinua laittamasta asioitasi kuntoon, ei adhd tai asperger itsessään. 

Vierailija
2/4 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juujuu Michaela

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee taloudesta itsellesi kiinnostuksen kohde. Laske budjetteja, suunnittele maksujärjestelyjä, ota selvää säästötavoista ja sijoittamisesta. Näin minä tein ja pääsin niskan päälle rahaongelmista adhd:sta huolimatta. Pääasia on nujertaa rahaan liittyvä ahdistus. Se estää sinua laittamasta asioitasi kuntoon, ei adhd tai asperger itsessään. 

Mitä sä sanot laaduttomista epähygienisistä ja vaikeasti oltavista olosuhteista tosi huonossa kunnossa?, silloin ei varmaankaan ole merkitystä niiden olosuhteiden nopeasta parantamisesta ja selviytymisestä 

Vierailija
4/4 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida ihan noin onnistua, aspergerina kiinnostuksen kohteet syntyy luonnostaan, ei pakottamalla. Olen aiemmin koittanut saada itseäni paneutumaan kunnolla johonkin muuhun ja uuteen mutta ei, aina jää vaan ja unohtuu koko juttu. Jos ei oikeasti kiinnosta niin ei pysty pakottamaan ainakaan itsellä ei toimi. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi