Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näköjään sitä kaikenlaista tilpehööriä kertyy kun alkaa kuntoilemaan. Rahaa kuluu

Vierailija
25.07.2025 |

Liikkumiseen sopivaa vaatetta on pitänyt ostaa, samoin kengät. Nyt ostoslistalla on aktiivisuusranneke. Ja joku juomapullon kantamissysteemi (millaisia muuten käytätte?)

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moniin kelloihin saa käsittääkseni ladattua juoksu-appeja, joissa on erilaisia treeniohjelmia. Se on mielestäni ihan kiva, jos haluaa vaihtelua tai asettaa tavoitteita. Itselläni on Apple Watch ja Nike Run Club. Olen tykännyt.

Vierailija
42/48 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda maantiepyöräilyyn. Se ei ole alkuunkaan välineurheilua.

Ja kaupanpäälle saa hyvän asenteen kaikkia muita tiellä liikkuvia kohtaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Juomapullon kantamissysteemi.". Täälläpäin kutsutaan eukoksi, emakoksi ja jotkut jopa vaimoksi.

Vierailija
44/48 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän juoksu on lajeista halvimpia. Ei ole kk-maksuja eikä tarvitse ostaa mitään varsinaisia välineitä. Kunnon juoksukamppeet ei paljon maksa. Itse olen tällainen vanhempi peruspirkko, ja maksan melko kallista kk-maksua yhdestä lajista ja omistan eräitä välineitä, mutta vielä ei ole ollut rahaa kunnon fillariin, kajakkiin, kunnon suksiin jne. En pidä itseäni edes urheilullisena, mutta kyllä liikkumiseen saisi kulutettua pienen omaisuuden.

Vierailija
45/48 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oisit ostanu Tv-shopista sulla ois 684kpl. pihviveitsiä, eikä tässä vielä kaikki......

Vierailija
46/48 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi luulet aktiivisuusrannekkeen olevan pakollinen?

Kyllä mulla ainaki autto kehittymisessä huimasti. Pysty lenkin aikana tarkkailemaan sykettä ja tahtia, tuli aina ilmoitus jos meni nopeammin/hitaammin kilometri. Ennätykset esim nopeiten juostu 5km tallentu automaattisesti sovellukseen ja pysyy siellä tiedoissa. Jos on gps rannekkeessa pystyy kattomaan reittejä myöhemmin puhelimella että mistä meni. Ei tarvi puhelinta mukaan jos on gps ranneke.

Millainen ranneke sulla on?

Garmin Vivosport

Vierailija
47/48 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älytöntä, että tällainen aloitus saa hirveän määrän alapeukkuja. Miksi? 

Vierailija
48/48 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älytöntä, että tällainen aloitus saa hirveän määrän alapeukkuja. Miksi? 

Luultavasti koska ihmiset ovat kateellisia. Siitä, että joku jaksaa ja haluaa liikkua ja pitää huolta terveydestään. Ja siitä, että jollain on varaa ostaa kunnolliset varusteet.