Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko liian kauan sinkkuna ollut mies "pilalla" parisuhdetta ajatellen?

Vierailija
24.07.2025 |

Siis jos on takana vaan lyhyempiä suhteita ja ikää kuitenkin jo yli 40, niin kannattaako tällaisen miehen kanssa edes yrittää vai onko sinkkuus jo jonkinlainen elämäntapa, eli ei oikein meinaa yhteiselosta tulla mitään kun on tottunut päättämään kaikesta, kodin ylläpitäminen on vähän niin ja näin ja myöskin ehkä  vaikeaa lakata katselemasta niitä naisia ns. sillä silmällä jne. eli tavallaan se ettei ole elänyt naisen kanssa on juurtunut liian syvälle...Kokemuksia? Ajatuksia?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain?

Vierailija
2/4 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinä mielessä on jos parisuhteessa jatkaisi maidon lipittämistä suoraan purkista mitä teki sinkkuaikoina,niin ei kiitos tai omat maidot kummallekin,mut en pystyisi kaatamaan tölkistä maitoa lasiin jos epäilen et jois mun tölkistä kun omat on juotu. Toisaalta sinkku kenties on siivonnut oman kämppänsä,eli kotitalous hommat hallussa,eikä ne automaattisesti kaikki kaadu naisen niskaan. Vaikka sen pöntön istuin renkaan on aina jättänyt ylös,niin yhteiselossa se ei välttämättä enää sovi. Minä muutin puolison kanssa yhteen ja hän heti ensimmäisenä tokas,et hän ei lajittele roskia ja vie niitä keräys pisteelle. Heti tokasin, en sitten minäkään. Joko yhdessä tai ei ollenkaan,mut ei kaadu vain toisen niskaan roskien lajittelu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on luotu kyntämään.

Vierailija
4/4 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lars-Johan Jocke täällä. Olen ollut sinkku yli 30vuotta eikä enää onnistu naisten kanssa edes muutaman päivän oleminen. Alan heti kiukuttelemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän